تولید دومین ساعت هوشمند اپل همین ماه آغاز می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت اپل پیش‌بینی کرده است دومین مدل از ساعت مچی هوشمند خود را در همایش ماه مارس همزمان با گوشی هوشمند ۴ اینچی آیفون ۵e که البته ممکن است با نام ۶c یا ۷c هم معرفی شود، در معرض دید عموم قرار دهد. شایعات جدیدی که هم اکنون از سوی منابع آگاه …

به گزارش موبنا، شرکت اپل پیش‌بینی کرده است دومین مدل از ساعت مچی هوشمند خود را در همایش ماه مارس همزمان با گوشی هوشمند ۴ اینچی آیفون ۵e که البته ممکن است با نام ۶c یا ۷c هم معرفی شود، در معرض دید عموم قرار دهد.

شایعات جدیدی که هم اکنون از سوی منابع آگاه چینی منتشر شده است نشان می‌دهد اپل در نظر دارد از پایان ماه ژانویه تولید انبوه ساعت مچی هوشمند Apple Watch 2 را آغاز کند تا بتواند خود را برای ماه مارس آماده کرده باشد.

شرکت تایوانی Quanta Computer اعلام کرد به عنوان تولیدکننده این ساعت مچی هوشمند برای اپل انتخاب شده است. شرکت Quanta Computer فعالیت روی این ساعت مچی و تولید انبوه مدل نهایی آن را تایید کرد.

مدل جدید ساعت مچی هوشمند اپل دوربین دیجیتالی FaceTime را در خود جا داده است که دور تا دور آن شامل حسگرهای هوشمند می‌شود. این فناوری پوشیدنی بدنه باریکتری نسبت به مدل کنونی دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا