کاربران ویندوزی مترجم همزمان اسکایپ را استفاده کنند

به گزارش موبنا، همان طور که نام این قابلیت نشان می‌دهد، شما به کمک آن می‌توانید با زبان‌های مختلف با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و مشکلی نداشته باشید. با این ابزار بدون هرگونه نگرانی می‌توانید با افراد خارجی وارد ارتباط شوید. برای آن دسته از کاربرانی که به تازگی با این قابلیت آشنا شده‌اند …

به گزارش موبنا، همان طور که نام این قابلیت نشان می‌دهد، شما به کمک آن می‌توانید با زبان‌های مختلف با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و مشکلی نداشته باشید. با این ابزار بدون هرگونه نگرانی می‌توانید با افراد خارجی وارد ارتباط شوید.

برای آن دسته از کاربرانی که به تازگی با این قابلیت آشنا شده‌اند باید گفت، شما می‌توانید با یک کلیک در قسمت بالا و سمت راست ابزار خود این قابلیت را فعالیت کنید.

این مترجم همزمان از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که از جمله آنها می‌توان به چینی ساده شده، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی اشاره کرد.

شرکت مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده اصلی ابزار ارتباطی اسکایپ همچنین اطلاعات و قابلیت‌های جالب دیگری را به نسخه جدید اسکایپ اضافه کرد. از جمله آنها گفته شد که فرانسوی به انگلیسی محبوب‌ترین زبان در اسکایپ محسوب می‌شود و از زمان عرضه سیستم مترجم تعداد تماس‌های روزانه در این ابزار ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا