LG G5 پازلی ساخته می‌شود

به گزارش موبنا، در این دعوتنامه گفته شد که ال‌جی در روز ۲۱ فوریه ۲۰۱۶ در شهر بارسلونا یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ برگزار می‌کند و هواداران از هم اکنون می‌توانند منتظر پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت کره‌ای باشند. این روزها شایعات فراوان در مورد گوشی LG G5 منتشر می‌شود و در آخرین اخبار منتشر شده …

به گزارش موبنا، در این دعوتنامه گفته شد که ال‌جی در روز ۲۱ فوریه ۲۰۱۶ در شهر بارسلونا یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ برگزار می‌کند و هواداران از هم اکنون می‌توانند منتظر پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت کره‌ای باشند.

این روزها شایعات فراوان در مورد گوشی LG G5 منتشر می‌شود و در آخرین اخبار منتشر شده منابع آگاه اعلام کردند این گوشی هوشمند طراحی پازلی دارد.

البته پیش از آنکه ذهن شما روی طرح Project ARA گوگل معطوف شود باید گفت که گوشی کره‌ای تفاوت‌های فراوانی با این طرح دارد و با یک بدنه باریک‌تر و راهکار کارآمدتر،‌ به شما امکان می‌دهد باتری که در قسمت داخلی بدنه تعبیه شده است را به راحتی خارج کنید.

از آنجایی که باتری نسل جدید گوشی‌های هوشمند از بدنه آنها خارج نمی‌شود، ال‌جی این اقدام را انجام داده است تا محبوبیت بیشتری بین کاربران کسب کند. برای این اقدام کاربر می‌تواند قسمت پایین گوشی G5 را به صورت کشویی بیرون بیاورد تا به باتری دسترسی داشته باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا