با این ابزار از روی رایانه خود MMS بفرستید

به گزارش موبنا، این ابزار کاربردی کوچک و کم‌حجم که به صورت مستقیم به گوشی متصل شده است به شما امکان می‌دهد از روی رایانه شخصی خود پیام بفرستید و البته نسخه به‌روزشده آن قابلیت‌های دیگری را هم در خود جا داده است. با این ابزار جدید نه تنها می‌توانید انواع مختلف پیام را به …

به گزارش موبنا، این ابزار کاربردی کوچک و کم‌حجم که به صورت مستقیم به گوشی متصل شده است به شما امکان می‌دهد از روی رایانه شخصی خود پیام بفرستید و البته نسخه به‌روزشده آن قابلیت‌های دیگری را هم در خود جا داده است.

با این ابزار جدید نه تنها می‌توانید انواع مختلف پیام را به گوشی دوستان خود ارسال کنید، بلکه امکان ارسال MMS از داخل رایانه هم برای شما فراهم شده است.

بر این اساس شما می‌توانید در این ابزار جدید انواع عکس‌، فیلم، صوت و … را به پیام خود ضمیمه و آن را ارسال کنید. البته برای این کار مجبورید یک گوشی هوشمند در اختیار داشته باشید که دستکم سیستم عامل اندروید ۵.۰ را در اختیار داشته باشد تا بتواند قابلیت MMS را در اختیار شما بگذارد.

این مسئله به آن دلیل است که ابزار  Pushbullet برای انجام همه فعالیت‌های خود با گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و به همین دلیل می‌بایست گوشی شما سازگاری لازم را داشته باشد. بر این اساس پیام‌های چندرسانه‌ای MMS ابتدا به گوشی شما ارسال می‌شوند و سپس از گوشی به دست مخاطب مورد نظر می‌رسند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا