نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، این مطلب را در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکزآموزش ۰۸ شهید ابراهیم نوری شهرستان خاش بیان کرد. وی در جمع کارکنان و سربازان این مرکز به تشریح سابقه سیاه سیاستمداران آمریکا در ضربه زدن به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور پرداخت و تصریح کرد: آمریکا همواره …

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، این مطلب را در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکزآموزش ۰۸ شهید ابراهیم نوری شهرستان خاش بیان کرد.

وی در جمع کارکنان و سربازان این مرکز به تشریح سابقه سیاه سیاستمداران آمریکا در ضربه زدن به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور پرداخت و تصریح کرد: آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی بوده و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران سپس دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد بلکه باید به اهداف دشمنان تمرکز کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به تذکر و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به خطر نفوذ دشمن و استکبار از منظر برجام و پسا برجام اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له در طول مذاکرات بیش از ۷۰ مرتبه این خطر را گوشزد نمودند چرا که هدف دشمن در دوران پسا برجام، یقیناً نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی در این زمینه افزود: یکی از مقاصد مهم دشمنان که باید بسیار مراقب آن باشیم، نفوذ فرهنگی دشمن در کشور است. یعنی دشمنان می خواهند باورهای اسلامی و انقلابی مردم، مسئولین و بویژه جوانان ما را تغییر دهند و آنان را نسبت به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند.

آل هاشم ایجاد اختلاف بین دولت و ملت، فاصله گرفتن نسل جدید از ارزش های انقلاب و ایجاد دو دستگی در ایران اسلامی را از دیگر راه های نفوذ دشمن به کشور عنوان و تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان باید توطئه های آنان را به خوبی بشناسیم، روحیه انقلابی را در خود تقویت کنیم و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و با بیان اینکه باید به کسانی رأی بدهیم که عاشق خدمت به نظام و تابع ولایت فقیه هستند، تأکید کرد: دشمنان تلاش می کنند با نفوذ خود، افرادی را به مجلس بفرستند که در مسیر خواسته هایشان بطور مستقیم و غیر مستقیم تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه توجه به خط امام راحل امروز با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب تحقق پیدا می کند، افزود: باید هوشیار باشیم تا افرادی به مجلس بروند که به مردم و شهدا خیانت نکنند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید خود از مناطق جنوب شرق کشور با حضور در جمع کارکنان و سربازان تیپ ۲۸۸ خاش و ۳۸۸ ایرانشهر ضمن سخنرانی، صندوق قرض الحسنه و باشگاه ورزشی این اماکن را نیز افتتاح کرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا