حمید لولایی در «محله گل و بلبل» +عکس

سریال ۹۰ قسمتی «محله گل و بلبل»، به قلم محمد درویش علی‌پور، کارگردانی احمد درویش علی‌پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده است. در انتهای این دو قسمت پشت صحنه برنامه تحت عنوان «آنچه در محله گل و بلبل ندیده‌اید» به نمایش در خواهد آمد. پیش از …

سریال ۹۰ قسمتی «محله گل و بلبل»، به قلم محمد درویش علی‌پور، کارگردانی احمد درویش علی‌پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده است.

در انتهای این دو قسمت پشت صحنه برنامه تحت عنوان «آنچه در محله گل و بلبل ندیده‌اید» به نمایش در خواهد آمد. پیش از این نیز بازیگرانی چون اکبر عبدی، رضا شفیعی جم، پژمان بازغی، سحر ولدبیگی، امیرحسین رستمی، عارف لرستانی و… در محله گل و بلبل که ۸۸ قسمت آن پخش شده، در نقش‌های متفاوتی ظاهر شده‌اند.

حمید لولایی در «محله گل و بلبل» +عکس

از دیگر عوامل این برنامه می‌توان به امید شهلایی تدوینگر، لیلا خوش کنار عکاس، محمدحسین خلیفه مدیر تولید، محمود صالحی مدیر تصویربرداری، سحر گوران طراح صحنه و لباس و بهاره حسینی منشی صحنه اشاره کرد.

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، ‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند، ‌ امیر نوری، ‌ امیرمحمد متقیان، ‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی، آرش می‌راحمدی، جواد انصافی، عرفان برزین و حمید کاشانی در «محله گل‌ و بلبل» نقش‌آفرینی می‌کنند. این برنامه ساعت ۱۸: ۱۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

حمید لولایی در «محله گل و بلبل» +عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا