شیشه زندگی! +عکس

طراح «Xindong Che»، به دنبال راهی بود تا بدون دردسرهای مراقبت از گیاه، اندکی سبزی به دنیای مدرن بیفزاید. بنابراین یک ساعت شنی معمولی را به یک گلخانه مینیاتوری تبدیل کرد و آن را «lives glass» نامید. در نوآوری شیشه ای «چه»، گیاه در نیمه پایینی زندگی می کند و نیمه بالایی به یک مخزن آب تبدیل …

طراح «Xindong Che»، به دنبال راهی بود تا بدون دردسرهای مراقبت از گیاه، اندکی سبزی به دنیای مدرن بیفزاید. بنابراین یک ساعت شنی معمولی را به یک گلخانه مینیاتوری تبدیل کرد و آن را «lives glass» نامید.

در نوآوری شیشه ای «چه»، گیاه در نیمه پایینی زندگی می کند و نیمه بالایی به یک مخزن آب تبدیل شده است. هنگامی که مخزن گلدان را پر از آب کنید. آب به آرامی و نم نم روی گیاه می ریزد و با استفاده از آبیاری قطره ای، بدون اینکه هیدراتاسیون بیش از حد ایجاد کند و یا بالعکس، دوست سبز شما از کم آبی رنج ببرد، همیشه آن را شاداب نگه می دارد. هم چنین سوراخ ریزی در قسمت پایین وجود دارد که اکسیژن تولید شده توسط گیاه را آزاد می سازد و کمی هوا را تصفیه می کند.

این اختراع کوچک فوق العاده، نه تنها جلوه بی نظیری به خانه یا دفترکار می بخشد، بلکه سیستم تصفیه هوای کوچک بدون استرسی برای صاحبش فراهم می کند.

شیشه زندگی!
شیشه زندگی!
شیشه زندگی!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا