Tesla از تولید خودروی برقی در اپل واهمه‌ای ندارد

به گزارش موبنا، ماسک که مدیریت شرکت خودروسازی Tesla را در اختیار دارد در آخرین مصاحبه خود توضیح داد که این راز را می‌تواند برملا کند که شرکت اپل در حال ساخت و تکمیل یک خودروی برقی است تا با بزرگترین شرکت‌های اتومبیل‌سازی وارد رقابت شود. لازم به ذکر است که اپل طی سال گذشته …

به گزارش موبنا، ماسک که مدیریت شرکت خودروسازی Tesla را در اختیار دارد در آخرین مصاحبه خود توضیح داد که این راز را می‌تواند برملا کند که شرکت اپل در حال ساخت و تکمیل یک خودروی برقی است تا با بزرگترین شرکت‌های اتومبیل‌سازی وارد رقابت شود.

لازم به ذکر است که اپل طی سال گذشته تعداد زیادی از کارمندان شرکت خودروسازی Tesla را استخدام کرد و حتی برای خرید این شرکت هم مذاکراتی انجام داده بود.

شرکت Mission Motors از تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های برقی در سانفرانسیسکو پس از آنکه اپل برخی مدیران آن را استخدام کرد، با مشکل مواجه شد. اپل همچنین از دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی برخی مدیران ارشد را در اختیار گرفته است.

«دوگ بتس» از افرادی که در شرکت‌های تویوتا، نیسان و کرایسلر فعالیت کرده است، و «پائول فورگیل» کارشناس روباتیک در موسسه فدرال فناوری‌های سوئیس نیز سال گذشته وارد شرکت اپل شدند.

همه این موارد نشان می‌دهد که اپل در حال ساخت و تکمیل خودروی الکتریکی است. ولی شرکت Tesla به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان از این اتفاق واهمه ای ندارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا