تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه گوگل مشخص شد

به گزارش موبنا، کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ مه ۲۰۱۶ در شهر کالیفرنیا و در آمفی‌تئاتر Shoreline برگزار خواهد شد. این اتفاق نشان می‌دهد که گوگل تمایل دارد کنفرانس سالانه خود را جایی برگزار کند که ۱۰ سال قبل اولین کنفرانس سالانه خود را برگزار کرده بود. هنوز جزییات بیشتری در …

به گزارش موبنا، کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ مه ۲۰۱۶ در شهر کالیفرنیا و در آمفی‌تئاتر Shoreline برگزار خواهد شد.

این اتفاق نشان می‌دهد که گوگل تمایل دارد کنفرانس سالانه خود را جایی برگزار کند که ۱۰ سال قبل اولین کنفرانس سالانه خود را برگزار کرده بود. هنوز جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

طی چند سال گذشته کنفرانس توسعه دهندگان I/O به اتفاقی تبدیل شده است که گوگل در آن محصولات و امکانات جدید خود را معرفی می‌کند.

در این کنفرانس معمولا نسخه‌ جدید سیستم عامل اندروید معرفی شده است و البته طی دو سال گذشته برخی توسعه دهندگان نرم‌افزاری نیز قابلیت‌های جدید متناسب با محصولات گوگل را عرضه کرده‌اند.

پیش بینی می‌شود این اتفاق در سال ۲۰۱۶ میلادی هم صورت گیرد. باید منتظر ماند و دید که گوگل برای کنفرانس سالانه ۲۰۱۶ خود چه تمهیداتی اندیشیده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا