Nexus 5X گوگل نیامده ارزان شد

به گزارش موبنا، با این تخفیف کاربران هم اکنون می‌توانند گوشی هوشمند Nexus 5X با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت را به قیمت ۳۴۹ دلار خریداری کنند و این در حالی است که مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه هم به قیمت ۳۹۹ دلار فروخته می‌شود. قیمت‌های قبلی این دو مدل ۳۷۹ و ۴۲۹ دلار بود. گوشی …

به گزارش موبنا، با این تخفیف کاربران هم اکنون می‌توانند گوشی هوشمند Nexus 5X با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت را به قیمت ۳۴۹ دلار خریداری کنند و این در حالی است که مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه هم به قیمت ۳۹۹ دلار فروخته می‌شود. قیمت‌های قبلی این دو مدل ۳۷۹ و ۴۲۹ دلار بود.

گوشی هوشمند Nexus 5X که در شرکت ال‌جی ساخته شده است مدل بعدی Nexus 5 محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و البته مدل قبلی را هم ال‌جی ساخته بود. این یک گوشی پیشرفته و پرقدرت نیست، ولی قابلیت‌های چشمگیری دارد که از جمله آنها می‌توان به حسگر پرسرعت اثر انگشت،‌دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی باکیفیت و قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی اشاره کرد.

مدل بزرگتر این گوشی هوشمند موسوم به Nexus 6P که در شرکت هوواوی ساخته شده است همچنان به قیمت ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود و هیچ تخفیفی برای آن در نظر گرفهت نشده است.

با این وجود اگر قصد دارید یکی از گوشی‌های گوگل با قیمت ارزان را خریداری کنید، می‌توانید با پرداخت ۲۵۰ دلار گوشی هوشمند Nexus 6 ساخت شرکت موتورولا را در اختیار بگیرید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا