برای اولین بار فروش آیفون کاهش میابد

به گزارش موبنا، نشریه ژاپنی Nikkie گزارش داده است که میزان تولید آیفون در شرکت اپل ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است و احتمال دارد این روند تا ۳۰ درصد هم ادامه پیدا کند. مرکز تحقیقاتی مذکور پیش‌بینی کرد در فصل دوم سال مالی ۲۰۱۶ اپل که در مارس ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد، این …

به گزارش موبنا، نشریه ژاپنی Nikkie گزارش داده است که میزان تولید آیفون در شرکت اپل ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است و احتمال دارد این روند تا ۳۰ درصد هم ادامه پیدا کند.

مرکز تحقیقاتی مذکور پیش‌بینی کرد در فصل دوم سال مالی ۲۰۱۶ اپل که در مارس ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد، این شرکت در مجموع ۵۵ میلیون دستگاه آیفون را به فروش می‌رساند که این رقم نسبت به پیش‌بینی‌های قبلی مبنی بر فروش ۶۲.۵ میلیون دستگاه آیفون در دوره زمانی مشابه کمتر است.

در مقایسه با این اتفاق اپل در مدت مشابه سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شد ۶۱.۱۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند آیفون را به فروش برساند که این رقم یک سقوط بزرگ برای سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد.

مرکز Piper Jaffrey پیش‌بینی کرده است که در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۶ فروش آیفون باز هم کاهش میابد. این مرکز قبلا پیش‌بینی فروش ۴۸.۵ میلیون دستگاه را انجام داده بود که هم‌اکنون این رقم را به ۴۵ میلیون دستگاه کاهش داده است.

این اتفاق می‌توان پایان موفقیت‌های اپل محسوب شود. شرکت اپل که برای سال‌های طولانی موفقیت‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان بود، احتمالا در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا