بازوی واقعیت مجازی گوگل عرضه شد

به گزارش موبنا، «جاشوا کروز» یکی از سخنگویان گوگل تایید کرد پست جدید باوُر و گروه آن نقش کلیدی در توسعه فعالیت‌های گوگل دارد و البته او جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نکرد. این واحد که به عنوان بازوی واقعیت مجازی گوگل معرفی شده است، می‌تواند پیشرفت‌های علمی هرچه بیشتر در این زمینه را …

به گزارش موبنا، «جاشوا کروز» یکی از سخنگویان گوگل تایید کرد پست جدید باوُر و گروه آن نقش کلیدی در توسعه فعالیت‌های گوگل دارد و البته او جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نکرد.

این واحد که به عنوان بازوی واقعیت مجازی گوگل معرفی شده است، می‌تواند پیشرفت‌های علمی هرچه بیشتر در این زمینه را باعث شود.

باوُر روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که از این پس مدیریت مرکز واقعیت مجازی گوگل را در اختیار گرفته است.

او به عنوان یکی از مدیران ارشد گوگل اعلام کرد ابزارهای کلیدی این شرکت شامل Gmail، Google Drive و Google Docs می‌توانند با این واحد سازگار شوند و مزایای آنها در دنیای واقعیت مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

گوگل پیش از این هم گام‌هایی را در عرصه واقعیت مجازی برداشته بود. اما این گام کاملا متفاوت است و بر اساس آن فناوری‌های پیشرفته و کارآمد روانه بازار می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا