سیستم CarPlay اپل روی بیش از ۱۰۰ خودروی مختلف

به گزارش موبنا، لیست خودروهای مجهز به سیستم CarPlay اپل صدها محصول جدید را برای مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خودروها شامل می‌شود که قرار است این محصولات در ۲۱ کارخانه اتومبیل‌سازی به تولید برسند. از جمله این کارخانه‌ها می‌توان به Audi، Buick، Cadillac، Chevrolet، Citroen، DS Automobile، Ferrari، Ford، GMC، Honda، Hyundai، Mercedes-Benz، Mitsubishi، Opel، …

به گزارش موبنا، لیست خودروهای مجهز به سیستم CarPlay اپل صدها محصول جدید را برای مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خودروها شامل می‌شود که قرار است این محصولات در ۲۱ کارخانه اتومبیل‌سازی به تولید برسند.

از جمله این کارخانه‌ها می‌توان به Audi، Buick، Cadillac، Chevrolet، Citroen، DS Automobile، Ferrari، Ford، GMC، Honda، Hyundai، Mercedes-Benz، Mitsubishi، Opel، Porsche، Peugeot، Seat، Skoda، Suzuki، Volkswagon، و Volvo اشاره کرد.

سیستم CarPlay به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند تمامی قابلیت‌های آیفون خود را در مانیتور خودرو مورد استفاده قرار دهند روی کنسول مرکزی اتومبیل خود بتوانند حتی بدون دست و بدون چشم هم از سرویس‌های مختلف از جمله نقشه اپل، تلفن، ابزار پیام‌رسان، iTunes، و بسیاری از ابزارهای ارایه شده توسط شرکت های نرم‌افزاری استفاده کنند.

این سیستم با گوشی هوشمند آیفون ۵ به بعد مبتنی بر سیستم عامل iOS 8 و نسخه‌های بعد از آن سازگار است و به راننده و سرنشینان امکان می‌دهد به کمک دستیار دیجیتالی Siri بدون استفاده از دست همه امکانات مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا