حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۶ +عکس

هیچ بازیگر درجه یک، کاندیدای ریاست‌جمهوری یا کمدین رسواشده‌ای از حرف‌های تند این کمدین بریتانیایی که بعد از سه سال مجری‌گری تینا فی و ایمی پولر (که البته خودشان هم از جوک‌های او مصون نبودند) دوباره روی صحنه بازگشته بود، در امان نبود. خبرچین خواندن شان پن ریکی جرویس برای چهارمین تجربه میزبانی‌اش در جوایز …

هیچ بازیگر درجه یک، کاندیدای ریاست‌جمهوری یا کمدین رسواشده‌ای از حرف‌های تند این کمدین بریتانیایی که بعد از سه سال مجری‌گری تینا فی و ایمی پولر (که البته خودشان هم از جوک‌های او مصون نبودند) دوباره روی صحنه بازگشته بود، در امان نبود.

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

خبرچین خواندن شان پن

ریکی جرویس برای چهارمین تجربه میزبانی‌اش در جوایز گلدن گلوب، کارش را با یک تک‌گویی چند دقیقه‌ای درباره جدیدترین موضوع بحث هالیوود یعنی شان پن و مصاحبه‌اش با ال‌چاپو آغاز کرد. جرویس گفت: من این مونولوگ را انجام می‌دهم و بعد پنهان می‌شوم. حتی شان پن هم نمی‌تواند پیدایم کند.

او این بازیگر را که ظاهرا به مسئولان در دستگیری ال‌چاپو کمک کرد یک «خبرچین» خواند.

بعد او حواسش را معطوف به شبکه ان‌بی‌سی کرد که مسئولیت پخش جوایز را بر عهده داشت و گفت: ما الان زنده از ان‌بی‌سی پخش می‌شویم و آن‌ها میزبانی مراسم را بر عهده دارند چون آن‌ها همیشه عادل و بی‌طرف هستند. چون نامزد هیچ چیز نمی‌شوند.

جرویس به انجمن HFPA که جوایز گلدن گلوب را ترتیب می‌دهد و اخیرا به خاطر اینکه به آسانی تحت تاثیر ستاره‌ها و استودیوها قرار می‌‌گیرد مورد انتقادهای شدید قرار گرفته هم رحم نکرد و گفت: یکی از نشریه‌های هالیوود گفت اینکه من دارم جوایز را میزبانی می‌کنم باعث می‌شود بعضی ستاره‌ها دور بمانند. انگار آن‌ها حاضرند خودشان را از گرفتن یک گلدن گلوب کنار بگذارند، مخصوصا اگر کمپانی‌شان از قبل پولش را داده باشد.

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016
“جان هیل” و “چانینگ تاتوم”

جرویس به بحث پیش‌آمده درباره نامزد شدن فیلم «مریخی» در بخش کمدی هم اشاره کرد و گفت: بخواهم منصفانه بگویم، مریخی از پیکسل‌ها خیلی بامزه‌تر بود.

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

هو کردن مجری کمدین

این حرف او باعث شد که بعضی‌ها او را هو کنند، اما جرویس ادامه داد: اما لیست شیندلر هم همینطور بود.

وقتی نوبت معرفی مت دیمون ستاره فیلم «مریخی» رسید، جرویس این کار را با اشاره‌ای به زندگی خصوصی دوست صمیمی‌اش بن افلک انجام داد و گفت: او تنها کسی است که بن افلک به او بی‌وفا نبوده است.

این کمدین توضیح داد که دقیقا با سه گلدن گلوبی که تا به حال برده چه کار می‌کند و گفت: ناراحت نشوید ولی این جایزه بی‌ارزش است. از یکی از آن‌ها به عنوان پله جلوی در استفاده می‌کنم، آن یکی را برای کتک زدن دزدها نگه می‌دارم و سومی هم در اتاقم روی پاتختی.

دونالد ترامپ نامزد بحث‌برانگیز ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه هم بی‌‌نصیب نماند. جرویس گفت اوا لونگوریا و امریکا فرارا که دو نفر از معرفی‌کنندگان جوایز دیشب بودند، نه تنها زیبا و با استعداد هستند، بلکه «دو نفر از کسانی هستند که دونالد ترامپ رییس‌جمهور آینده نمی‌تواند صبر کند تا از کشور اخراج‌شان کند.»

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

انتقاد طنازانه از جنیفر لارنس

جرویس اشاره کوتاهی هم به جنیفر لارنس بازیگر محبوب این روزهای هالیوود که با فیلم «جوی» در مراسم حضور داشت کرد و از او به خاطر حمایت از حقوق زنان در هالیوود تجلیل کرد، اما به این نکته هم اشاره کرد که احتمالا کارگران معمولی نگران این هستند که او چطور می‌تواند فقط با ۵۲ میلیون دلار سرمایه به زندگی‌اش ادامه دهد!

از نکات جالب دیگر گلدن گلوب هم می‌توان به جونا هیل و هم‌بازی‌اش در «جامپ استریت ۲۲» یعنی چنینگ تیتوم اشاره کرد که با هم و در حالی روی صحنه ظاهر شدند که هیل کلاه خرسی را به سر گذاشته بود که بی‌رحمانه در فیلم «بازگشته» به لئوناردو دی‌کاپریو ضربه می‌زند. هیل در نقش خرس گفت: من هیچ تبلیغ رسانه‌ای برای فیلم نکردم. من از آن مدل بازیگرهای دنیل دی یا تام هاردی مانند هستم که دوست ندارم صورتم خیلی دیده شود. او که جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را اهدا می‌کرد همچنین از دی‌کاپریو و آلحاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان «بازگشته» به خاطر اینکه او را که «یک خرس دو ساله اهل کوهستان‌های سیه‌را» است برای بازی در نقش انتخاب کردند، تشکر کرد.

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

حاشیه های جالب مراسم گلدن گلوب 2016

این اولین میزبانی ریکی جرویس از سال ۲۰۱۲ تا به حال بود. او در بخشی از مراسم درباره برابر نبودن حقوق مردان و زنان در هالیوود صحبت کرد و گفت برای میزبانی گلدن گلوب دقیقا همان پولی را گرفته که تینا فی و ایمی پولر پارسال گرفته بودند و اضافه کرد: می‌دانم آن‌ها دو نفر بودند، اما تقصیر من نیست که می‌خواهند پول‌شان را با هم تقسیم کنند، مگر نه؟ این اشتباه احمقانه خودشان است. بامزه است چون حقیقت دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا