پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار + عکس

لپ‌تاپ‌ ها با وجود ورود محصولات شخصی هوشمند همچنان پرطرفدار و پرفروش هستند. در واقع این کامپیوترهای شخصی قابل حمل هنوز قابلیت‌ها و امکاناتی دارند که در رقابت با محصولات رقیب آنها را جلو می‌اندازند. با این حال اما وقتی بودجه شما برای خرید چندان زیاد نباشد، کار خرید کمی مشکل می‌شود. با این اوصاف …

لپ‌تاپ‌ ها با وجود ورود محصولات شخصی هوشمند همچنان پرطرفدار و پرفروش هستند. در واقع این کامپیوترهای شخصی قابل حمل هنوز قابلیت‌ها و امکاناتی دارند که در رقابت با محصولات رقیب آنها را جلو می‌اندازند.
با این حال اما وقتی بودجه شما برای خرید چندان زیاد نباشد، کار خرید کمی مشکل می‌شود. با این اوصاف است که مجله معتبر بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی بهترین لپ‌تاپ‌ های ارزان‌قیمت بازار پرداخته است تا بیشتر با آنها آشنا شویم:

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

Asus Zenbook UX305 با قیمت ۷۰۰ دلار:

یک لپ‌تاپ با کیفیت که ممکن است با کمی اضافه شدن به بودجه خریدتان، شما را برای چند سال به خوبی و راحتی همراهی کند. این لپ‌تاپ ضخامتی کمتر از نیم اینچ دارد و وزن بدنه آلومینیومی آن به کمی بیشتر از یک کیلوگرم می‌رسد.

این دستگاه دارای رم ۸ گیگابایتی بوده و از یک هارد SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد. پردازنده این دستگاه از نوع Core i5 است و به این ترتیب امکان انجام بازی‌های کامپیوتری را هم به کاربرانش می‌دهد.

باتری این لپ‌تاپ در هر بار شارژ کامل تا نصف روز عمر می‌کند. صفحه نمایش ۱۳ اینچی این محصول هم از نوع IPS است که امکان نمایش تصاویر با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل را دارد. طراحی کامپکت و مناسب، عملکرد خوب و عمر باتری بالا از مزایای این دستگاه و در مقابل عدم تجهیز کیبورد به نور پس زمینه و اسپیکرهای بزرگ معایب آن است.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

 


Acer Aspire E15 E5-571-58CG با قیمت ۵۰۰ دلار:

یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت بازار که طرفداران زیادی دارد. این دستگاه مجهز به پردازنده Core i5 بوده و از رم ۶ گیگابایتی و هارد درایو یک ترابایتی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ برای کاربردهای مختلف مناسب است و باتری آن در هر بار شارژ کامل ۵ تا ۶ ساعت دوام می‌آورد.

صفحه نمایش ۶/ ۱۵ اینچی این محصول تصاویر را با وضوح ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. با این حال اما کیبورد و ترک‌پد آن معمولا دچار ضعف پاسخگویی به موقع هستند.

اسپیکرهای این دستگاه ضعیف بوده و به طرز عجیبی در انتهای دستگاه تعبیه شده‌اند. با این حال اما برای خرید یک لپ‌تاپ در این بازه قیمتی، این محصول با عملکرد مناسب و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا انتخاب خوبی خواهد بود.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟


Toshiba Satellite C55-C5241 با قیمت ۴۲۵ دلار:

این لپ‌تاپ ۶/ ۱۵ اینچی با پردازنده نسل پنجم اینتل انتخاب مناسبی خواهد بود. ظرفیت رم این دستگاه ۸ گیگابایت و هارد درایو آن یک ترابایت است. به‌طور کلی کیفیت ساخت این محصول خوب است و به این دلیل استفاده از آن در مکان‌ها و شرایط مختلف را امکان‌پذیر می‌کند.

صفحه نمایش این دستگاه تصاویر را با وضوح ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و کار با کیبورد آن راحت است. باتری این دستگاه طول عمر ۵ ساعته برای هر بار شارژ دارد و وزن آن به کمتر از ۲/ ۲ کیلوگرم می‌رسد. این لپ‌تاپ ساختار سریع داشته و مبتنی بر ویندوز ۱۰ است.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟


HP Pavilion x360 11t Touch Select با قیمت ۴۲۰ دلار:

یک لپ‌تاپ- تبلت هیبریدی و تبدیل شونده که می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. این محصول ویندوزی می‌تواند همیشه و همه‌جا همراه شما بوده و به شما برای انجام امور مختلف کمک کند. صفحه نمایش تمام لمسی این دستگاه با اندازه ۶/ ۱۱ اینچی تصاویر را با وضوح ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. ظرفیت رم آن ۴ گیگابایت بوده و از یک کیبورد جداشدنی بهره می‌برد.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟


Toshiba Chromebook 2 با قیمت ۳۰۰ دلار:

یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت که امکان انجام تمام کارهای کامپیوتری رایج را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه به خاطر مجهز بودن به سیستم‌عامل کروم شرکت گوگل در اقع یک کروم بوک است. بنابراین کار با اپلیکیشن‌‌ها و نرم‌افزارهای گوگل روی آن بسیار راحت و سریع است.

این دستگاه دارای رم ۴ گیگابایتی بوده و از هارد درایو SSD بهره می‌برد. صفحه نمایش ۱۳ اینچی این دستگاه از نوع IPS بوده و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل نمایش می‌دهد. طراحی این دستگاه و اسپیکرهای با کیفیتش یکی دیگر از مزایای آن به حساب می‌آیند.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

 


Acer Chromebook 15 با قیمت ۳۰۴ دلار:

یک کروم بوک دیگر با صفحه نمایش کوچک ۱۱ اینچی از نوع IPS که تصاویر را با وضوح بالا نمایش می‌دهد. این دستگاه مجهز به نسل پنجم پردازنده‌های شرکت اینتل بوده و به این دلیل سرعت عملکردش بالا است. عمر باتری این لپ‌تاپ هم برای انجام امور روزانه کافی است. با این حال اما وزن زیاد و طراحی ساده آن از معایبش به شمار می‌آید.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

 


Asus Eeebook X205TA با قیمت ۲۰۰ دلار:

یک محصول جالب ویندوزی برای رقابت با کروم بوک‌های ارزان‌قیمت. این لپ‌تاپ طراحی کلاسیکی داشته و از صفحه نمایش ۱۱ اینچی بهره می‌برد. عمر باتری آن بسیار خوب است و در هر بار شارژ کامل امکان کار تا ۱۲ ساعت را به کاربرانش می‌دهد.

با این حال اما این لپ‌تاپ از پردازنده ضعیف اتم اینتل بهره می‌برد و رم آن ۲ گیگابایتی است. ظرفیت هارد درایو SSD این دستگاه هم به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. صفحه نمایش این محصول تصاویر را با وضوح ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

 

 

پرفروش ترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا