ائتلاف رنو-نیسان در تلاش برای ورود به بازار خودرو ایران

به گزارش موبنا، «کارلوس گوسن» مدیر این ائتلاف اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای ورود به بازار ایران انجام می‌دهد و البته این فرآیند با دقت و احتیاط کامل دنبال می‌شود. گوسن در جریان برگزاری نمایشگاه Detroit در آمریکا گفت: «ایران یک بازار بسیار مطمئن است و باید در آن حضور داشته باشیم. …

به گزارش موبنا، «کارلوس گوسن» مدیر این ائتلاف اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای ورود به بازار ایران انجام می‌دهد و البته این فرآیند با دقت و احتیاط کامل دنبال می‌شود.

گوسن در جریان برگزاری نمایشگاه Detroit در آمریکا گفت: «ایران یک بازار بسیار مطمئن است و باید در آن حضور داشته باشیم. امروز بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در این کشور رفت و آمد می‌کنند، و این پتانسیل وجود دارد که رقم مذکور بین ۱.۵ تا ۲ میلیون دستگاه افزایش یابد».

بر اساس آمارهای جهانی گفته می‌شود که به‌ازای هر ۱۰۰۰ شهروند ایرانی ۱۰۰ دستگاه خودرو استفاده می‌شود که این رقم ۶ برابر کمتر از میانگین اروپا است.

گوسن اعلام کرد که برای ورود به بازار ایران آمادگی کامل دارد و البته به دنبال شرایطی می‌گردد که حضور خود را در بازار ایران پایدار کند.

ائتلاف رنو-نیسان کشور ایران را بزرگترین بازار خودرو در منطقه خاورمیانه می‌داند و اعلام کرده است که در صورت ورود به این بازار می‌تواند موفقیت‌های آتی خود را تضمین کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا