قیمت Nexus 6 گوگل ۲۵۰ دلار شد

به گزارش موبنا، بر اساس این تخفیف گفته شد که کاربران می‌توانند از روی فروشگاه اینترنتی مذکور این گوشی هوشمند با حافظه داخری ۶۴ گیگابایتی را به قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کنند. لازم به ذکر است که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ نیز همین تخفیف برای گوشی Nexus 6 لحاظ شده بود. نگاه گذرا به …

به گزارش موبنا، بر اساس این تخفیف گفته شد که کاربران می‌توانند از روی فروشگاه اینترنتی مذکور این گوشی هوشمند با حافظه داخری ۶۴ گیگابایتی را به قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کنند. لازم به ذکر است که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ نیز همین تخفیف برای گوشی Nexus 6 لحاظ شده بود.

نگاه گذرا به وضعیت فروش گوشی هوشمند Nexus 6 در فروشگاه اینترنتی آمازون نشان می‌دهد هر دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی آن هم‌اکنون با تخفیف ۱۰۰ دلاری فروخته می‌شوند.

شرکت موتورولا هم اکنون مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی هوشمند Nexus 6 را به قیمت ۳۵۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن را هم به قیمت ۴۰۰ دلار می‌فروشد.

به هر حال اگر قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید، بهتر است آن را از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کنید. برای فروش تخفیف‌دار این گوشی هوشمند محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا