یک گوشی هوشمند لوکس مخصوص علاقمندان به خودروهای Bentley

به گزارش موبنا، نخستین گوشی هوشمند مشترک این دو شرکت سال ۲۰۱۴ میلادی با نام Signature Touch عرضه شد و مدل جدید قرار است نسل دوم سری گوشی‌های Signature Touch باشد. گوشی هوشمند Vertu Signature Touch مخصوص شرکت Bentley با بدنه‌ای از چرم دست‌ساز ساخته شده است که این چرم در روکش صندلی‌ها و داشبورد …

به گزارش موبنا، نخستین گوشی هوشمند مشترک این دو شرکت سال ۲۰۱۴ میلادی با نام Signature Touch عرضه شد و مدل جدید قرار است نسل دوم سری گوشی‌های Signature Touch باشد.

گوشی هوشمند Vertu Signature Touch مخصوص شرکت Bentley با بدنه‌ای از چرم دست‌ساز ساخته شده است که این چرم در روکش صندلی‌ها و داشبورد اتومبیل‌های Bentley هم دیده می‌شود. اطراف بدنه گوشی به صورت کنگره‌دار ساخته شده است و پشت آن آرم ۳D Bentley هم دیده می‌شود.

کاربران همچنین ۱۶ رنگ چرم را پیش‌روی خود دارند که به سلیقه خود می‌توانند بدنه گوشی لوکس را با یکی از این چرم‌ها تزیین کنند.

این گوشی هوشمند طراحی کاملا منحصر به‌فرد مخصوص شرکت Vertu را در اختیار دارد و از قفل اختصاصی گرفته تا سیستم قفل درهای اتومبیل از راه دور و سرویس Lost Phone برای جلوگیری از مفقود شدن گوشی در آن به کار رفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا