گوشی ۴ اینچی ارزان اپل «آیفون ۵e» نام دارد

به گزارش موبنا، یکی از مهم‌ترین نکات در مورد گوشی ارزان بعدی اپل نام آن است. شایعات قبلی بر آن بود که گوشی مذکور با نام آیفون ۶c عرضه می‌شود. برخی منابع آگاه نیز این محصول با نام آیفون ۷c هم یاد کردند. ولی امروز منابع آگاه چینی خبرهای جدیدتری را در این زمینه به …

به گزارش موبنا، یکی از مهم‌ترین نکات در مورد گوشی ارزان بعدی اپل نام آن است. شایعات قبلی بر آن بود که گوشی مذکور با نام آیفون ۶c عرضه می‌شود. برخی منابع آگاه نیز این محصول با نام آیفون ۷c هم یاد کردند. ولی امروز منابع آگاه چینی خبرهای جدیدتری را در این زمینه به انتشار رساندند.

به گفته شخصی که ادعا می‌کند از فرآیندهای داخلی شرکت اپل آگاهی دارد، گوشی ۴ اینچی بعدی که اپل روانه بازار می‌کند آیفون ۵e نامگذاری شده است.

شرکت اپل حرف e را از ابتدای کلمه enhanced به معنی بهبود یافته و بهتر شده گرفته است. این محصول تا اندازه‌ای مدل به‌روز شده گوشی هوشمند آیفون ۵s محسوب می‌شود و قرار است از خدمات Apple Pay و VoLTE هم پشتیبانی کند.

دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی ارزان ۸ مگاپیکسلی است و برای آن تراشه A8 و رم یک گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند در کشور چین با قیمت ۳۲۸۸ یوآن معادل ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا