نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به پردازنده ۱۰ هسته‌ای

به گزارش موبنا، قرار بود نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به این فناوری با نام Elephone P9000 روانه بازار شود که البته این گوشی با تراشه ۸ هسته‌ای عرضه شد و Helio P10 را در اختیار گرفت. به هر حال، مرکز استانداردسازی AnTuTu اعلام کرد که با اندکی تاخیر بالاخره نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر …

به گزارش موبنا، قرار بود نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به این فناوری با نام Elephone P9000 روانه بازار شود که البته این گوشی با تراشه ۸ هسته‌ای عرضه شد و Helio P10 را در اختیار گرفت.

به هر حال، مرکز استانداردسازی AnTuTu اعلام کرد که با اندکی تاخیر بالاخره نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر تراشه Helio X20 به زودی عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند یک پرچمدار چینی است که با نام Meizu MX6 وارد بازار می‌شود و هم‌اکنون آخرین آزمایش‌ها پیش از ورود به بازار جهانی روی آن انجام شده است.

کیفیت نمایشگر گوشی هوشمند MX6 که به زودی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد ۱۰۸۰ پیکسلی است و پردازنده ۱۰ هسته‌ای آن در سه خوشه مجزا عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند دو تراشه Cortex-A72 با توان ۲.۵ گیگاهرتز دارد، چهار تراشه Cortex-A53 با توان ۲.۰ گیگاهرتز و چهار تراشه Cortex-A53 با توان ۱.۴ گیگاهرتز را در خود جا داده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4، رم ۳ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۶.۰ و … اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا