TP-Link هم گوشی هوشمند تولید کرد

به گزارش موبنا، این شرکت سه گوشی هوشمند را با نام‌های Neffos C5L، Neffos C5 و Neffos C5 Max عرضه کرد تا برای نخستین بار کاربران جهانی در عرصه گوشی‌ با این برند هم آشنا شوند. هر سه گوشی هوشمند Neffos مبتنی بر نسخه ۵.۱ لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید ساخته شده‌اند و البته ظاهر نسبتا …

به گزارش موبنا، این شرکت سه گوشی هوشمند را با نام‌های Neffos C5L، Neffos C5 و Neffos C5 Max عرضه کرد تا برای نخستین بار کاربران جهانی در عرصه گوشی‌ با این برند هم آشنا شوند.

هر سه گوشی هوشمند Neffos مبتنی بر نسخه ۵.۱ لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید ساخته شده‌اند و البته ظاهر نسبتا معمولی دارند.

گوشی Neffos C5L کوچکترین این مدل‌ها محسوب می‌شود که نمایشگر ۴.۵ اینچی با کیفیت FWVGA را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه Snapdragon 210، رم یک گیگابایتی، و سخت‌افزار معمولی اشاره کرد.

گوشی C5L شامل ۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی‌، گیرنده مخابراتی LTE و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری می‌شود.

گوشی Neffos C5 هم نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلدارد که از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، گیرنده LTE، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا