با شکلک‌های طولانی به راحتی واتس‌اپ بقیه را هک کنید

به گزارش موبنا، این اتفاق زمانی صورت می‌گیرد که یک کاربر از نسخه رایانه‌ای واتس‌اپ استفاده کند و با آن پیامی بفرستد که دستکم حاوی ۵۰۰۰ شکلک باشد، می‌تواند به حساب کاربری طرف مقابل دسترسی پیدا کند. اگر شما چنین پیامی را دریافت کنید، در آن واحد هک می‌شوید و طرف مقابل به همه پیام‌های …

به گزارش موبنا، این اتفاق زمانی صورت می‌گیرد که یک کاربر از نسخه رایانه‌ای واتس‌اپ استفاده کند و با آن پیامی بفرستد که دستکم حاوی ۵۰۰۰ شکلک باشد، می‌تواند به حساب کاربری طرف مقابل دسترسی پیدا کند.

اگر شما چنین پیامی را دریافت کنید، در آن واحد هک می‌شوید و طرف مقابل به همه پیام‌های شما دسترسی پیدا می‌کند و ابزار شما به صورت خود به‌خود بسته می‌شود.

پاک کردن پیام مربوطه و بازگشایی مجدد ابزار تنها روشی است که به شما امکان می‌دهد دوباره به واتس‌اپ دسترسی داشته باشید و بتوانید از آن استفاده کنید.

در این زمینه چند نکته جالب وجود دارد. نخست آنکه این مشکل فقط کاربران اندرویدی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نکته دوم این است که واتس‌اپ محدودیت ارسال کاراکتر در یک پیام را دارد و نهایتا تا ۶۰۰۰ عبارت می‌توانید در یک پیام ارسال کنید.

البته این آسیب‌پذیری یک حمله جدی را باعث نمی‌شود. زیرا پیامی که باعث بروز این مشکل می‌شود، فرآیند مذکور را هم مختل می‌کند و پاک کردن آن می‌تواند همه چیز را به حالت قبل برگرداند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا