مرسدس فناورانه‌ترین خودروی شهری جهان را عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، به گفته این شرکت خودروساز آلمانی ۵۰ درصد آنچه که قرار است در مورد این محصولات جدید اعلام شود، به سیستم‌های پیشرفته‌ و فناوری‌های نوین در آن برمی‌گردد و البته باید گفت کل خودرو نسبت به مدل کنونی عوض شده است. این طور که به نظر می‌رسد، بخش اعظم فناوری‌های جدید شرکت …

به گزارش موبنا، به گفته این شرکت خودروساز آلمانی ۵۰ درصد آنچه که قرار است در مورد این محصولات جدید اعلام شود، به سیستم‌های پیشرفته‌ و فناوری‌های نوین در آن برمی‌گردد و البته باید گفت کل خودرو نسبت به مدل کنونی عوض شده است.

این طور که به نظر می‌رسد، بخش اعظم فناوری‌های جدید شرکت مرسدس به سیستم‌های ایمنی مربوط می‌شود و قرار است در این زمینه تحول برزگ ایجاد شود

البته طراحی بیرونی این خودرو با چشم کاربران سازگار است. زیرا تا اندازه‌ای شبیه به آخرین مدل سری کوچک‌تر C-Class و سری بزرگ‌تر S-Class طراحی شده است. سیستم کنترل فرمان در این خودرو به صورت لمسی ساخته شده است و به راننده امکان می‌دهد به سیستم هوشمند داخلی Comand دسترسی مستقیم داشته باشد.

با این سیستم می‌توانید نور محیطی را در ۶۴ رنگ مختلف پخش کنید و یک نمایشگر لمسی بزرگ را برای کنترل همه بخش‌ها در اختیار داشته باشید.

سیستم دیگری که در این خودرو به کار گرفته شده است Drive Pilot نام دارد. این سیستم نسل آتی فناوری‌های نیمه-خودکار برای کنترل اتوماتیک خودرو بدون دخالت راننده محسوب می‌شود و قادر است به صورت هوشمند اتومبیل را با سرعت ۱۳۰ مایل بر ساعت کنترل کند.

مدل ۲۰۱۷ سری خودروهای E-Class «جعبه بزرگ فناوری مرسدس-بنز» نامگذاری شده است و این شرکت آلمانی ادعا می‌کند هیچ اتومبیل شهری در جهان تا این اندازه فناوری در خود جا نداده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا