GEM سرافراز و انتشار عکس‌های نامناسب !

آید‌‌‌ین سیارسریع الان تعداد قابل توجهی از بازیگرها و کارگردان‌ها و مجری‌هایی که در همین تلویزیون درخشیده‌اند یا ممنوع‌التصویرند یا از خیر تلویزیون گذشته‌اند و توی سینما مشغول شده‌اند یا توی شبکه خانگی و فضای مجازی دارند برنامه می‌سازند یا گوشه خانه دارند سوت می‌زنند. یک عده‌ای‌شان هم وقتی رئیس صداوسیما را بهشان نشان می‌دهی …

آید‌‌‌ین سیارسریع
الان تعداد قابل توجهی از بازیگرها و کارگردان‌ها و مجری‌هایی که در همین تلویزیون درخشیده‌اند یا ممنوع‌التصویرند یا از خیر تلویزیون گذشته‌اند و توی سینما مشغول شده‌اند یا توی شبکه خانگی و فضای مجازی دارند برنامه می‌سازند یا گوشه خانه دارند سوت می‌زنند. یک عده‌ای‌شان هم وقتی رئیس صداوسیما را بهشان نشان می‌دهی یا نمی‌شناسند یا دیگه خیلی مرام بگذارند می‌گویند: آخییی! بمیرم! آقای ضرغامی چقدر لاغر شدن.
اینهایی که خدمت‌تان عرض کردم حالت خوب قضیه است. یک حالتی هم داریم که جدیدا مد شده و این است که کارگردان،
بازیگر و نویسنده با انتشار عکس بی پوشش (!) خود به شبکه GEM TV می‌پیوندند. حالا من نمی‌دانم این برداشتن پوشش از الزامات پیوستن به شبکه جم است یا به طور خودجوش اینگونه می‌شود. تا الان می‌شنیدیم فلان بازیگر زن با انتشار عکس بدون پوشش درست (!) خود به شبکه جم می‌پیوست. یعنی روال کار این‌طوری بود که اول برمی‌داشتند بعد می‌پیوستند.
دیگر این مسائل داشت برایمان عادی می‌شد تا این که خبر رسید مهدی مظلومی (کارگردان کمدی‌های تلویزیونی) هم به شبکه جم پیوست. واقعا دیگر تحمل این یکی را نداشتیم. یعنی از ترس دیدن عکس‌های نامناسب مهدی مظلومی به جان بچه‌ام تا همین یک ساعت پیش رجانیوز را هم نمی‌توانستم باز کنم. می‌گویند در کنار بازیگر و کارگردان عوامل دیگر ساخت فیلم و سریال هم از ایران در حال کوچ به جم تی وی هستند. اخبار تایید نشده می‌گویند مثل این که همه عوامل از امپکس و نودال و حمل‌ونقل از میان افراد شاغل در ایران انتخاب شده‌اند. فقط آن قسمت با تشکر از … در تیتراژ پایانی مانده که گویا دارند کارهای خانواده آقای رجبی را درست می‌کنند که آنها هم با انتشار عکس‌های نامناسب از خود به GEM بپیوندند.
حالا واقعا عکس‌های نامناسب مسئله‌ای نیست. حداقل مسئله مردم نیست. مسئله اینجاست که محمد سرافراز، رئیس صداوسیما گفته: «دولت هزار میلیارد تومان به ما کمک مالی کرده در حالی که خرج ما بیشتر از سه هزار میلیارد تومان است.» از همین جا از آن عزیزانی که حماسه اختلاس سه هزار میلیاردی را رقم زدند تقاضا داریم آن پول را بیایند بدهند به صداوسیما شاید بی‌خیال بودجه مملکت شدند. دست دولت هم درد نکند. انصافا به درستی شیوه افزایش بیننده تلویزیون را تشخیص داد. رو به مدیران تلویزیون گفت آقا ما پول نمی‌دهیم شما هم کار نکنید. یا کمتر پول می‌دهیم شما هم قول بدهید کمتر زحمت بکشید. بعد از مدتی تضمینی بیننده‌های تلویزیون هم افزایش پیدا می‌کند. فقط کافی است بقیه برنامه‌ها را قطع کنید، همین پولی که دولت می‌دهد را صرف حقوق کارمندها و خرید حق پخش فوتبال‌های خارجی کنید. تولید فیلم و سریال و مسابقه و تاک شو را هم به شبکه خانگی و آپارات و … واگذار کنید. باور کنید همین که بتوانیم مدیران تلویزیون را راضی کنیم که کمتر کار کنند بسیاری از مشکلات صداوسیما حل می‌شود.‌

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا