۵۰ متر شنا برای نجات بیمار! + عکس

رئیس مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:یک مرد ۴۴ ساله ساکن منطقه ای کوهستانی و سخت گذر در پشت کوه هفت تنان بخش سردشت دزفول که دچار مشکلات تنفسی و گوارشی شده بود در این عملیات که حوالی ظهر امروز انجام شد توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد. محمد افضل زاده افزود: …

رئیس مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:یک مرد ۴۴ ساله ساکن منطقه ای کوهستانی و سخت گذر در پشت کوه هفت تنان بخش سردشت دزفول که دچار مشکلات تنفسی و گوارشی شده بود در این عملیات که حوالی ظهر امروز انجام شد توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

محمد افضل زاده افزود: پیش از اعزام اورژانس هوایی، اکیپ اورژانس زمینی از دزفول به منطقه اعزام شده بود که به دلیل وجود رودخانه امکان عبور آمبولانس میسر نشد.

وی افزود:یکی از تکنسین های فوریت های پزشکی دزفول برای کمک به این بیمار در هوای سرد با شنا از عرض ۵۰ متری رودخانه و سه کیلومتر پیاده روی خود را به بالین این بیمار رساند و درمان اولیه را برای نجات جان وی انجام داد.

رئیس فوریت های پزشکی دزفول افزود:به دلیل بسته بودن مسیر ناشی از عبور رودخانه و نبود پل انتقال این بیمار به وسیله چرخبال انجام شد.

۵۰ متر شنا برای نجات بیمار! + عکس

وی افزود: بیمار در بیمارستان دزفول بستری شده و حال عمومی وی رضایت بخش است.

با راه اندازی اورژانس هوایی در شمال خوزستان به همت دانشگاه علوم پزشکی دزفول تاکنون چند مادر باردار و بیمار اورژانسی از مناطق کوهستانی و سخت گذر منطقه به سلامت به بیمارستان منتقل شدند.

۵۰ متر شنا برای نجات بیمار! + عکس

قله هفت تنان در ۷۰ کیلومتری شمال شهرستان دزفول در بخش سردشت و در دل کوهستان سالن قرار دارد که دارای ارتفاعی در حدود ۲۰۰۰ متر از سطح دریا می باشد.

۵۰ متر شنا برای نجات بیمار! + عکس

دو بخش کوهستانی سردشت و شهیون دزفول از جمله مناطق محروم استان خوزستان است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا