دسته گلی که احمدی نژاد در سواحل خزر به آب داد

خبر از این قرار است که احمدی نژاد ۲۱ هکتار زمین ساحلی دریای خزر در شهرستان ساری را مجانی به یک ورزشکار بخشیده است. حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری روز دوشنبه این مطلب را در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران مطرح کرد. او گفت: این ورزشکار برای این میزان …

خبر از این قرار است که احمدی نژاد ۲۱ هکتار زمین ساحلی دریای خزر در شهرستان ساری را مجانی به یک ورزشکار بخشیده است.
حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری روز دوشنبه این مطلب را در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران مطرح کرد.
او گفت: این ورزشکار برای این میزان زمین دریافتی که به صورت رایگان به وی واگذار شده، سند نیز دریافت کرده است.
دادستان ساری گفت: واگذاری این زمین دولتی به یک ورزشکار از سوی رئیس جمهوری وقت خلاف قانون بوده اما هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشته است.
به گزارش موبنا از منابع خبری دادستان عمومی و انقلاب ساری عنوان کرد: زمینی که به این ورزشکار واگذار شده، از نظر موقعیت در یکی از بهترین نقاط ساحلی این استان واقع شده است.
جعفری در عین حال گفت: ما مخالف تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و یا معافیت آنان از سربازی و حتی دادن مدرک تحصیلی به آنان نیستیم، اما واگذاری این حجم زمین دولتی به یک ورزشکار، برخلاف قانون است.
به گفته وی استان مازندران یک استان ملی است که سواحل آن نیز صرفا متعلق به مردم این استان نبوده و نیمی از مردم ایران سالانه از این ساحل استفاده می کنند بنابراین هیچ احدی حق ندارد اراضی ملی را این چنین حاتم بخشی کند.
دادستان عمومی و انقلاب ساری از قاطعیت دستگاه قضایی با متخلفان خبر داد و افزود: برای احقاق حق مردم محکم می ایستیم .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا