این هفته گوشی صورتی سونی عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی طی چند روز گذشته انواع مختلف تیزرهای تبلیغاتی را روی شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و توضیح داد که به زودی از گوشی صورتی‌رنگ خود رونمایی می‌کند. لازم به ذکر است تمام این تبلیغات هم رنگ صورتی منتشر شدند. هنوز به درستی مشخص نیست کدام یک از گوشی‌های سونی …

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی طی چند روز گذشته انواع مختلف تیزرهای تبلیغاتی را روی شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و توضیح داد که به زودی از گوشی صورتی‌رنگ خود رونمایی می‌کند. لازم به ذکر است تمام این تبلیغات هم رنگ صورتی منتشر شدند.

هنوز به درستی مشخص نیست کدام یک از گوشی‌های سونی با رنگ صورتی عرضه می‌شوند. ولی برخی منابع آگاه اعلام کردند کاربران به زودی Xperia Z5 را صورتی در اختیار می‌گیرند.

این مسئله تایید شده است که گوشی هوشمند جدید آخرین پرچمدار شرکت سونی خواهد بود و البته بری منابع آگاه تصاویر اولیه از این محصول را هم منتشر کرده‌اند که البته در آن گوشی جدید به رنگ صورتی-طلایی معرفی شده است.

شرکت سونی هنوز هیچ خبری در مورد مدل گوشی منتشر نکرده است. ولی این شرکت ژاپنی توضیح داد در تاریخ ۱۲ ژانویه از این محصول صورتی رنگ رونمایی می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا