مایکروسافت تاکنون ۱۸ میلیون Xbox One فروخته است

به گزارش موبنا، این مطلب را به تازگی «ماری جو فولی» از مدیران خبرگزاری ZDNet به نقل از منابع آگاه منتشر کرد و البته توضیح داد که به شخصه نمی‌تواند این رقم را محاسبه یا تایید کند. او با انتشار پادکست Windows Weekly اظهار داشت حدود ۲۰۰ میلیون دستگاه در جهان از سیستم عامل ویندوز …

به گزارش موبنا، این مطلب را به تازگی «ماری جو فولی» از مدیران خبرگزاری ZDNet به نقل از منابع آگاه منتشر کرد و البته توضیح داد که به شخصه نمی‌تواند این رقم را محاسبه یا تایید کند.

او با انتشار پادکست Windows Weekly اظهار داشت حدود ۲۰۰ میلیون دستگاه در جهان از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند و البته مایکروسافت هم به تازگی رقم مشابه را برای دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ منتشر کرده است.

به هر حال از بین ۲۰۰ میلیون دستگاهی که فولی به آن اشاره کرده است، ۱۸ میلیون دستگاه Xbox One همراه با سیستم عامل ویندوز۱۰ مشغول فعالیت هستند و اینها، آن دسته از کنسول‌های بازی محسوب می‌شوند که ظرف ۲۸ روز گذشته سیستم عامل خود را به‌روزرسانی کرده‌اند.

شرکت سونی چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد تاکنون ۳۶ میلیون دستگاه کنسول بازی PS4 را به فروش رسانده است که البته شرکت ژاپنی ۵.۷ میلیون دستگاه از آنها را در روزهای پایان سال ۲۰۱۵ فروخته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا