یک میلیون گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰

به گزارش موبنا، «ماری جو فولی» از مدیران خبرگزاری ZDNet ضمن انتشار این خبر توضیح داد سیستم عامل موبایلی ویندوز ۱۰ توانسته است تا این اندازه محبوبیت کسب کند. او به نقل از منابع آگاهی که نخواستند نامشان فاش شود اظهار کرد هم‌اکنون این سیستم عامل در بیش از ۱۸۰ میلیون دستگاه رایانه شخصی و …

به گزارش موبنا، «ماری جو فولی» از مدیران خبرگزاری ZDNet ضمن انتشار این خبر توضیح داد سیستم عامل موبایلی ویندوز ۱۰ توانسته است تا این اندازه محبوبیت کسب کند.

او به نقل از منابع آگاهی که نخواستند نامشان فاش شود اظهار کرد هم‌اکنون این سیستم عامل در بیش از ۱۸۰ میلیون دستگاه رایانه شخصی و ۱۸ میلیون دستگاه کنسول بازی Xbox One مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شدکه مایکروسافت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرده بود تعداد رایانه‌های جهانی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه هم گذشته است.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده توسط مرکز تحقیقاتی Net Applications، ویندوز ۱۰ هم اکنون ۱۰ درصد بازار جهانی سیستم‌های عامل رایانه‌ای را در اختیار گرفته است. از زمان عرضه رسمی این سیستم عامل حدود ۵ ماه می‌گذرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا