فیسبوک رقیب واتس‌اپ را فیلتر کرد

به گزارش موبنا، شبکه اجتماعی فیسبوک برخی آگهی‌های تبلیغاتی در این ابزار پیام‌رسان را فیلتر کرده است. به خصوص آن دسته از تبلیغاتی که به کاربران امکان می‌دهند سایت اینترنتی Hike را مشاهده کنند به صورت کامل مسدود شده‌اند. سخنگوی شرکت Hike در این خصوص گفت: «مراکز تبلیغاتی گزینه‌های مختلفی پیش‌رو دارند که یکی از …

به گزارش موبنا، شبکه اجتماعی فیسبوک برخی آگهی‌های تبلیغاتی در این ابزار پیام‌رسان را فیلتر کرده است. به خصوص آن دسته از تبلیغاتی که به کاربران امکان می‌دهند سایت اینترنتی Hike را مشاهده کنند به صورت کامل مسدود شده‌اند.

سخنگوی شرکت Hike در این خصوص گفت: «مراکز تبلیغاتی گزینه‌های مختلفی پیش‌رو دارند که یکی از آنها انتشار آگهی برای کاربران است تا روی سایت اینترنتی مورد نظر کلیک کنند. چند هفته قبل به صورت اتفاقی متوجه شدیم این گزینه غیرفعال شده است. این در حالی بود که می‌توانستیم دیگر گزینه‌ها را به کار بریم».

ابزار ارتباطی Hike یکی از رقبای واتس‌اپ محسوب می‌شود و فیسبوک به عنوان شرکت اصلی توسعه‌دهنده واتس‌اپ در مورد این قضیه به این صورت پاسخ داد: «برخی محصولات و خدمات ویژه وجود دارند که اجازه تبلیغات آنها روی فیسبوک وجود ندارد. از جمله این محصولات می‌توان به Hike اشاره کرد. متاسفانه شما نمی‌توانید این آگهی را روی فیسبوک منتشر کنید».

این اتفاق حدود یک ماه پس از آن افتاد که واتس‌اپ لینک‌های مربوط به ابزار ارتباطی تلگرام را هم فیلتر کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا