خسارت ۶ میلیارد تومانی قطعی فیبرنوری در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود طاهری گفت: در چند سال اخیر قطع کردن عمدی خطوط فیبرنوری در سیستان و بلوچستان ۶ میلیارد تومان هزینه به دنبال داشته است. مدیرکل ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قطعی خطوط فیبرنوری بیشتر در جنوب سیستان و بلوچستان و از ایرانشهر تا جکیگو است، افزود: با توجه …

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود طاهری گفت: در چند سال اخیر قطع کردن عمدی خطوط فیبرنوری در سیستان و بلوچستان ۶ میلیارد تومان هزینه به دنبال داشته است.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قطعی خطوط فیبرنوری بیشتر در جنوب سیستان و بلوچستان و از ایرانشهر تا جکیگو است، افزود: با توجه به این کابل‌ها و سیم‌های فیبرنوری هیچ سود و ارزش مالی برای هیچ فردی ندارد، به جز مردم‌آزاری هیچ دلیل دیگری نمی‌توان برای آن حدس زد.
این مسوول ادامه داد: قطعی فیبرنوری سبب هدررفت انرژی نیروی انسانی و صرف هزینه‌های مالی می‌شود و قطعا در کند شدن روند توسعه در این زمینه تاثیر بسزایی دارد چرا که همین هزینه‌های میلیاردی که صرف وصل کردن مجدد خطوط و احیای آنها می‌شود می‌تواند در مسیر دیگری هزینه شود.
این درحالی است که مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان نیز با تایید قطع عمدی خطوط فیبرنوری توسط برخی افراد، گفت: سرقت کابل‌های مخابرات و قطع شدن فیبرنوری امسال میلیاردها تومان هزینه برای شرکت مخابرات استان نیز به دنبال داشته است.
محمودرضا رضایی تاکید کرد: بهترین امکانات مخابراتی را از دو راهی سرباز تا سراوان تامین کرده‌ایم اما نگه‌داری و امنیت آنها با همکاری آحاد مردم از جمله معتمدین و ریش سفیدان میسر می‌شود تا اجازه ندهند افراد نسبت به قطع کردن خطوط ارتباطی منطقه به هر دلیل اقدام کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا