موتورولا نگران حذف شدن نام خود از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند

به گزارش موبنا، موتورولا برای روشن شدن این وضعیت مطلب جدیدی را روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و توضیح داد که این روند در آینده با مشکلاتی مواجه می‌شود و کاربران را دچار گمراهی می‌کند. شرکت Motorola Mobility فعلا با همین نام به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به عنوان هسته مرکزی فعالیت لنوو …

به گزارش موبنا، موتورولا برای روشن شدن این وضعیت مطلب جدیدی را روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و توضیح داد که این روند در آینده با مشکلاتی مواجه می‌شود و کاربران را دچار گمراهی می‌کند.

شرکت Motorola Mobility فعلا با همین نام به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به عنوان هسته مرکزی فعالیت لنوو در عرصه گوشی‌های هوشمند است. ولی قرار است طراحی گوشی‌ها، مهندسی و تولید آنها به طور کامل تغییر کند.

با این وجود تا اطلاع ثانوی گوشی‌های مذکور با برند Moto عرضه می‌شوند که البته این اتفاق موقت است و نام لنوو به مرور زمان جایگزین آن می‌شود.

جعبه و بسته‌بندی گوشی‌ها قرار است همچنان با نام موتورولا عرضه شود. در آینده نزدیک لوگوی موتورولا از روی این محصولات حذف نمی‌شود. ولی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا این اتفاق به مرور زمان انجام شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا