هدفون آیفون بعدی بی‌سیم است

به گزارش موبنا، بر اساس این شایعات بیش از ۲۱۵ هزار کاربر جهانی یک نامه اعتراض روی اینترنت امضا کردند تا اپل چنین کاری انجام ندهد و از سیستم ورودی همیشگی برای هدفون استفاده کند. امروز برخی دیگری از منابع آگاه گزارش دادند که اپل فعالیت‌هایی را در شرکت Beats به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های …

به گزارش موبنا، بر اساس این شایعات بیش از ۲۱۵ هزار کاربر جهانی یک نامه اعتراض روی اینترنت امضا کردند تا اپل چنین کاری انجام ندهد و از سیستم ورودی همیشگی برای هدفون استفاده کند.

امروز برخی دیگری از منابع آگاه گزارش دادند که اپل فعالیت‌هایی را در شرکت Beats به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود آغاز کرده است تا هدفون‌های پیشرفته برای آیفون ۷ تولید کند.

در این اقدام تولید هدفون‌های کاملا بی‌سیم برای آیفون ۷ هم بررسی می‌شود که بدون هرگونه کابل مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشابه این هدفون هم‌اکنون با نام Moto Hint، Earin و Bragi Dash در بازار فروخته می‌شود.

این منابع آگاه گزارش دادند هدفون بعدی اپل برای گوشی هوشمند آیفون Airpods نام دارد و نام تجاری آن به تازگی ثبت شده است. این هدفون همچنین میکروفون‌های قوی را هم شامل می‌شود، برای آن سیستم حذف صداهای اضافی محیط در نظر گرفته شده است و با دستیار دیجیتالی Siri هم سازگاری دارد.

برای این هدفون‌ها هیچ پورت ورودی در نظر گرفته نشده است و در عوض کنار باتری آیفون یک گیرنده مخصوص جاسازی شده است که به صورت بی‌سیم به این هدفون متصل می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا