تایید شد: Redmi 3 شیائومی مجهز به باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری

به گزارش موبنا، با انتشار بیانیه‌ای از سوی این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo تایید شد گوشی هوشمند Redmi 3 همراه با باتری پرقدرت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران جهانی می‌رسد. بر اساس مطلبی که روی این شبکه اجتماعی چینی منتشر شده است، شیائومی روی باتری بزرگ و پرقدرت تاکید فراوان دارد و به …

به گزارش موبنا، با انتشار بیانیه‌ای از سوی این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo تایید شد گوشی هوشمند Redmi 3 همراه با باتری پرقدرت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران جهانی می‌رسد.

بر اساس مطلبی که روی این شبکه اجتماعی چینی منتشر شده است، شیائومی روی باتری بزرگ و پرقدرت تاکید فراوان دارد و به واسطه فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته، بدنه این گوشی هوشمند بسیار باریک است.

به هر حال هم‌اکنون تایید شده است که گوشی هوشمند Redmi 3 با نمایشگر لمسی ۵ اینچی و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری عرضه می شود. همچنین تایید شده است که این دستگاه بدنه کاملا فلزی دارد و برای آن طراحی یکپارچه در نظر گرفته شده است.

از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه Snapdragon 616، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا