راه‌اندازی نسل سوم اینترنت در تویسرکان

به گزارش خبرنگار موبنا، “حسنعلی نسیم‌دوست” از راه‌اندازی اینترنت نسل سوم در شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: تلاش‌ها و مذاکرات انجام‌ شده با شرکت مربوطه سرانجام نتیجه داد و توانسیتم چهار سایت ۳G را در شهرستان تویسرکان راه‌اندازی کنیم. وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت ۳G در شهرستان بهار برنامه بعدی است و …

به گزارش خبرنگار موبنا، “حسنعلی نسیم‌دوست” از راه‌اندازی اینترنت نسل سوم در شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: تلاش‌ها و مذاکرات انجام‌ شده با شرکت مربوطه سرانجام نتیجه داد و توانسیتم چهار سایت ۳G را در شهرستان تویسرکان راه‌اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت ۳G در شهرستان بهار برنامه بعدی است و برای این اقدام نیاز به زمان داریم، گفت: انجام کار فیبر، کنده‌کاری و اخذ مجوز از شهرداری نیاز به زمان دارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم اینترنت نسل سوم را در شهرستان بهار راه‌اندازی کنیم.
مدیر امور مشترکین تلفن همراه شرکت مخابرات همدان با بیان اینکه تا پایان سال قصد داریم اینترنت نسل سوم در شهرستان‌های بهار، اسدآباد، کبودراهنگ، رزن و فامنین راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: در استان به ترتیب در شهر همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان نسل سوم اینترنت موبایل راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس جمعیت، تعداد کاربران و تعداد مشترکین این برنامه در شهرهای مختلف در حال اجراست، گفت: هشت سایت ۳G در حال حاضر در همدان در حال راه‌اندازی است.
نسیم‌دوست با بیان اینکه هم‌اکنون ۶ سایت ۳G در شهرستان ملایر راه‌اندازی شده است، افزود: تا پایان سال ۶ سایت ۳G دیگر نیز در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به مزیت افزایش سایت، تصریح کرد: با افزایش پهنای باند استفاده از سرویس دیتای نسل سوم بیشتر و بهتر خواهد شد.
مدیر امور مشترکین تلفن همراه شرکت مخابرات همدان با اشاره به راه‌اندازی سایت ۴G در همدان، گفت: راه‌اندازی این نسل از اینترنت در فاز اول به مراکز استان‌ها داده می‌شود که فعلاً این نوع خدمات در همدان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه به مرور شاهد راه‌اندازی نسل چهارم و پنجم اینترنت در شهرستان‌ها خواهیم بود، افزود: فعلاً سعی داریم اینترنت نسل سوم را با افزایش سایت‌ها در شهرستان‌ها ارتقا دهیم.
نسیم‌دوست با اشاره به پایان طرح مکالمه نامحدود، گفت: این طرح قرار بود یک ماه اجرا شود اما به دلیل استقبال مردم دو ماه دیگر نیز تمدید شد.
وی با بیان اینکه مشترکین همراه اول با شماره‌گیری #۱۰۰۰* می‌توانستند به مدت یک ماه از مکالمه نامحدود همراه اول و تلفن ثابت بهره‌مند شوند، گفت: این طرح به نفع مشترکین همراه اول بود اما در حال حاضر از سوی سازمان تنظیم مقررات ادامه اجرای آن ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات مجری طرح است و نوع خدمات و میزان تعریف‌ها مشخص شده و به این شرکت اعلام می‌شود، افزود: امکان دارد طرح‌های جدیدی برای مکالمه ارائه شود اما با طرح مذکور فرق خواهد داشت.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا