استقبال‌ونزوئلایی‌ها‌ از روش‌عجیب‌و‌زجرآور‌لاغری!+عکس

کار و بار کسانی که یک روش عجیب و زجرآور برای لاغری به ونزوئلا آورده‌اند این روزها حسابی گرفته است. قضیه از این قرار است که موسسه‌های زیبایی برای کسانی که می‌خواهند لاغر شوند  کاری می‌کنند که غذاخوردن برایشان سخت و غیر ممکن شود! در این روش یک قطعه پلاستیکی طی یک عمل سرپایی روی …

کار و بار کسانی که یک روش عجیب و زجرآور برای لاغری به ونزوئلا آورده‌اند این روزها حسابی گرفته است. قضیه از این قرار است که موسسه‌های زیبایی برای کسانی که می‌خواهند لاغر شوند  کاری می‌کنند که غذاخوردن برایشان سخت و غیر ممکن شود! در این روش یک قطعه پلاستیکی طی یک عمل سرپایی روی زبان فرد بخیه زده می‌شود؛ قطعه‌ای که  که خوردن غذاهای جامد را آن‌قدر زجر آور می‌کند که فرد ترجیح می‌دهد قید غذا خوردن را بزند!

کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند می‌گویند درد و زجر خوردن غذا آن‌قدر زیاد است که حاضر نیستند لب به هیچ غذای جامدی بزنند. به همین خاطر کسانی که از این روش که به «وصله سحرآمیز» مشهور شده استفاده کرده‌اند خیلی سریع وز‌ن‌شان کم می‌شود و به همین خاطر اطرافیان آنها هم به فکر استفاده از این روش می‌افتند. به صورت میانگین با بخیه این  تکه پلاستیکی فرد در هر ماه ۱۳ کیلوگرم وزن کم می‌کند؛ وزن کم کردنی که می‌تواند به قیمت از دست رفتن سلامت فرد تمام شود. برجستگی‌هایی روی این تکه که از پلیمر خاصی ساخته شده که حرکت آن روی زبان با استفاده از غذاهای خشک درد زیادی را به وجود می‌آورد.
استقبال‌ونزوئلایی‌ها‌ از روش‌عجیب‌و‌زجرآور‌لاغری!+عکس
پزشکان به صورت جدی درباره استفاده از چنین روش‌هایی هشدار داده‌اند.  نرسیدن مواد غذایی کافی به بدن مشکلات جدی برای کسانی که از این روش استفاده می‌کنند به وجود می‌آورد که می‌تواند تا آخر عمر زندگی این افراد را دچار مشکل کند. استفاده فرد تنها از مایعات آسیب‌های جدی به بدن و سیستم عصبی وارد می‌کند که ممکن است قابل درمان نباشد.
استقبال‌ونزوئلایی‌ها‌ از روش‌عجیب‌و‌زجرآور‌لاغری!+عکس
اثر روانی این روش به نوعی است که حتی پس از جدا کردن تکه پلاستیکی هم افراد میل خود به غذاهای جامد را به خاطر ترس درد از دست می‌دهند. گروهی از افراد استفاده کننده از این روش هم در حرف زدن خود دچار مشکل شده‌اند که موسسه‌های ارائه کننده آن را از آثار جانبی این روش توصیف کرده اند! این روش در ابتدا توسط یک جراح زیبایی در آمریکا به وجود آمد و توسط او در سال ۲۰۰۹ ثبت شد. در آمریکا اما از این روش به هیچ عنوان استقبال نشد و حالا در ونزوئلا با هزینه ۱۵۰ دلار کسانی که حاضرند به هر قیمتی وزن‌شان کم شود برای آن صف می‌کشند.
/۱۷۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا