مبلغ جایزه بخت آزمایی آمریکا از مرز ۹۵۰ میلیون دلار گذشت+ فیلم

میلیون ها آمریکایی که رویای یک شبه پولدار شدن را در سر می پرورانند با شور و هیجانی وصف ناپذیر برای خرید بلیت های بخت آزمایی صف کشیده اند. این تب و تاب در برخی ایالت ها داغ تر گزارش شده است. بسیاری از آنها هفته ها بخت خود را آزموده اند٬ تا بحال نتیجه …

میلیون ها آمریکایی که رویای یک شبه پولدار شدن را در سر می پرورانند با شور و هیجانی وصف ناپذیر برای خرید بلیت های بخت آزمایی صف کشیده اند. این تب و تاب در برخی ایالت ها داغ تر گزارش شده است.

بسیاری از آنها هفته ها بخت خود را آزموده اند٬ تا بحال نتیجه ای عایدشان نشده اما با جمع شدن پول های بیشتر٬ وسوسه خرید این بلیت ها هم فزونی می گیرد تا شاید از این طریق بتوانند به آرزوهای دور دست خود دست یابند.

یکی از آنها می گوید در صورت برنده شدن٬ پول آن را صرف گذراندن تعطیلات٬ راه انداختن کسب و کاری متفاوت و امور خیریه می کند. دیگری هم می افزاید: «من هفت بچه دارم. دانشگاه شان اولین اولویت است. بخشی از آن را هم به امور خیریه اختصاص می دهم.»

رکورد قبلی جایزه بخت آزمایی در آمریکا مربوط به سال ۲۰۱۲ است که جمع کل مبلغ آن به ۶۵۶ میلیون دلار رسیده بود. این جایزه سه برنده داشت.

اما در بریتانیا جایزه بخت آزمایی که مبلغ آن به ۶۶ میلیون پوند رسیده بود شنبه شب به دو برنده خوش اقبال تعلق گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا