فریبرز زارعی از گروه خودروسازی سایپا به سمت قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان منصوب شد

به گزارش موبنا، فریبرز زارعی ، قائم مقام معاونت خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک طی حکمی از سوی دکتر علیمرادی سرپرست شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به سمت قائم مقامی این شرکت منصوب شد. مهندس فریبرز زارعی دانش آموخته رشته های مدیریت صنعتی و مدیریت مالی است که در سال ١٣٩٣ بعنوان یکی از …

به گزارش موبنا، فریبرز زارعی ، قائم مقام معاونت خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک طی حکمی از سوی دکتر علیمرادی سرپرست شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به سمت قائم مقامی این شرکت منصوب شد.

مهندس فریبرز زارعی دانش آموخته رشته های مدیریت صنعتی و مدیریت مالی است که در سال ١٣٩٣ بعنوان یکی از مدیران نمونه تلاشگر کیفیت صنعت کشور انتخاب و لوح تقدیر دریافت کرد.

مهندس زارعی سوابق مطلوبی در شرکت های بزرگ صنعتی، بازرگانی، معدنی و بورس کالای ایران دارد که از جمله می توان به موار زیر اشاره کرد:

عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت سایان کارت فعال در حوزه بانکی و تجارت الکترونیک

عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی

عضو هیات مدیره شرکت خدمات بازرگانی یارانه معادن

معاون بازرگانی شرکت ملی صنایع مس ایران

قائم مقام معاونت خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک

مدیر خرید شرکت سایپا و شرکت سایپا یدک

مدیر حسابرسی داخلی شرکت مگا موتور

در این حکم بر تجربیات مهندس زارعی در امور شرکت های بزرگ صنعتی، بازرگانی و بورسی به عنوان پتانسیلی برای موفقیت فعالیت های شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان اشاره شده است.
از جمله شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان می توان به ماشین سازی اراک ، شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران ، بانک سرمایه ، بیمه معلم ، ایران ارقام و … اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا