محصول جدید خودروسازان در راه بازار

به گزارش موبنا، سایپا در راستای رویکرد توسعه ی محصول و ارائه ی محصول جدید به سبد محصولات خود، به زودی تولید انبوه خودروی ساینا را آغاز نموده و روانه ی بازار می کند. با عرضه و تولید انبوه ساینا ، تلاش های مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا برای پوشش سلیقه های متنوع مشتریان …

به گزارش موبنا، سایپا در راستای رویکرد توسعه ی محصول و ارائه ی محصول جدید به سبد محصولات خود، به زودی تولید انبوه خودروی ساینا را آغاز نموده و روانه ی بازار می کند.

با عرضه و تولید انبوه ساینا ، تلاش های مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا برای پوشش سلیقه های متنوع مشتریان به بار خواهد نشست و سیاست های توسعه ی محصول همچنان به صورت جدی دنبال خواهد شد.

خودروی جدید ساینا از ویژگی هایی برخوردار است که خواسته ها و انتظارات مشتریان را در رنج قیمتی متوسط برآورده می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد. ساینا مجهز به سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) و دارای ۲ ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر است و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، کمر بند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی ، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل کولس) و … را داراست. ساینا خودرویی است که جوابگوی خانواده های ایرانی در مسافرت های بین شهری و شهری است. تامین نیازهای سرنشینان و فراهم شدن آرامش راننده به هنگام رانندگی، ساینا را خودرویی با کلاس و زیبا در گروه قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان معرفی کرده است.
از مشخصات فنی ساینا می توان به گیربکس دستی ۵ سرعته، موتور از نوع ام۱۵، تعداد ۴سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی یورو ۴، حداکثر قدرت ۸۰ اسب بخار در۵۳۰۰ دور در دقیقه اشاره کرد.

مصرف سوخت ساینا در سیکل ترکیبی ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که این خودرو را در رده ی خودروهای کم مصرف قرار داده و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

با بررسی مشخصات فنی و امکانات ایمنی و رفاهی، ساینا، محصول جدید سایپا خودرویی ایمن با ظاهری جذاب می باشد که معرف توان متخصصان و مهندسان ایرانی گروه خودروسازی سایپا است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا