بازیکن ایرانی به تیم‌ملی مجارستان پیوست

ایمان جمالی هندبالیست اصفهانی و ملی‌پوش سابق هندبال ایران سرانجام پیراهن تیم ملی مجارستان را به تن کرد. جمالی که دست پرورده هندبال اصفهان و باشگاه سپاهان بود در سال ۲۰۱۲ و با پیوستن به تیم MKB وزپرم مجارستان اولین لژیونر هندبال ایران در اروپا لقب گرفت. جمالی در طول ۳ فصل حضور در وزپرم …

ایمان جمالی هندبالیست اصفهانی و ملی‌پوش سابق هندبال ایران سرانجام پیراهن تیم ملی مجارستان را به تن کرد.
جمالی که دست پرورده هندبال اصفهان و باشگاه سپاهان بود در سال ۲۰۱۲ و با پیوستن به تیم MKB وزپرم مجارستان اولین لژیونر هندبال ایران در اروپا لقب گرفت. جمالی در طول ۳ فصل حضور در وزپرم با این تیم به سه قهرمانی سوپرلیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و سهالیگ و نایب‌قهرمانی و یک مقام چهارمی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.
وی که مدتی به دلیل مصدومیت از شرایط آرمانی دور بود برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، در این فصل به صورت قرضی به تیم کریستیان شتاد در لیگ برتر سوئد پیوست.
جمالی سال گذشته و همان زمانی که در وزپرم حضور داشت، اقدام به دریافت گذرنامه مجارستانی کرد و اکنون پس از بیش از سه سال دوری از تیم ملی ایران، رسماً به عضویت تیم ملی هندبال مجارستان درآمد و از این پس با پیراهن شماره ۲۲ این تیم به میدان خواهد رفت.
جمالی تا سال ۲۰۱۹ نیز با تیم باشگاهی وزپرم مجارستان قرارداد دارد. وی مدتی پیش و قبل از آغاز مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قطر از حضور در تیم ملی هندبال ایران عذرخواهی کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا