ربات سرآشپز! +عکس

ربات سرآشپز جدید سرنتی نام‌گذاری شده و شرکت سازنده مدعی شده است که این ربات قادر است هر نوع غذایی را برای صاحب خود طبخ کند. شرکت سازنده در مورد عملکرد این ربات عنوان کرد: برای تهیه هر غذایی ابتدا مواد لازم در محفظه‌های از پیش تعیین شده ربات قرار داده می‌شود، سپس با فعال …

ربات سرآشپز جدید سرنتی نام‌گذاری شده و شرکت سازنده مدعی شده است که این ربات قادر است هر نوع غذایی را برای صاحب خود طبخ کند.

شرکت سازنده در مورد عملکرد این ربات عنوان کرد: برای تهیه هر غذایی ابتدا مواد لازم در محفظه‌های از پیش تعیین شده ربات قرار داده می‌شود، سپس با فعال شدن ربات عملیات پخت‌وپز غذا با نظم شروع می‌شود و مواد مورد نیاز درست در زمان لازم در محفظه متحرک مخلوط می‌شوند.

ربات سرآشپز که هر غذایی درست می‌کند+عکس

در نمونه اولیه ربات سرآشپز از بازوی مکانیکی برای کارهای مورد نظر استفاده شده بود، اما شرکت سازنده دریافت که استفاده از بازوی رباتیک خطرناک است و همچنین کاربر نمی‌تواند به خوبی آن را تمیز کند.

در نمونه جدید با قرار دادن موتور الکتریکی در محفظه بسته و افزودن چند بازوی مکانیکی می‌توان کلیه قطعات متحرک را جدا کرده و درون ماشین ظرفشویی قرار داد.

ربات سرآشپز که هر غذایی درست می‌کند+عکس

آخرین نمونه ربات سرآشپز با تجهیزاتی همچون تابه پخت‌وپز، محفظه اختصاصی نمک و فلفل و دستورهای آشپزی برای آماده کردن غذاهای پیچیده‌تر تا سال ۲۰۱۷ با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا