کامیون کمپرسی به پل عابر پیاده گیر کرد +عکس

سرهنگ مراد مرادی گفت: در ساعت ۶:۱۱ صبح روز شنبه یک دستگاه کامیون کمپرسی در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه سعیدی محدوده دولت‌خواه بود که به دلیل بالا بودن کمپرسی، با عرشه یک پل عابر پیاده برخورد کرده و پل به خیابان سقوط کرد.   وی عدم رعایت نکات ایمنی از سوی …

سرهنگ مراد مرادی گفت: در ساعت ۶:۱۱ صبح روز شنبه یک دستگاه کامیون کمپرسی در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه سعیدی محدوده دولت‌خواه بود که به دلیل بالا بودن کمپرسی، با عرشه یک پل عابر پیاده برخورد کرده و پل به خیابان سقوط کرد.

 

وی عدم رعایت نکات ایمنی از سوی راننده کامیون را علت این حادثه اعلام کرد.

 

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به ایسنا، گفت: در ساعت ۶:۱۵ صبح امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و پس از آنکه آتش‌نشانان در محل حاضر شدند، مشخص شد که کمپرسی این کامیون که در لاین کندرو در حال حرکت بوده با عرشه پل برخورد کرده و باعث سقوط بخش‌هایی از عرشه به کف خیابان شده است.

 

کامیون کمپرسی به پل عابر پیاده گیر کرد +عکس

 

ملکی با بیان اینکه این کامیون حدود ۲۰ متر عرشه پل را با خود بر زمین کشیده بود، افزود: در همین حین یک دستگاه “پژو آر دی” که رانندگی آن را زنی جوان برعهده داشت، با این کامیون برخورد کرده است که این زن دچار مصدومیت سطحی شده و به شکل سرپایی در محل درمان شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه و به علت برخورد عرشه با کابل‌های انتقال برق فشار قوی، این کابل‌ها نیز دچار پارگی شدند، گفت: آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و کابل‌های برق کرده و محل را برای بررسی علت، به پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند.

 

به گفته ملکی، در پی این حادثه تردد از لاین تندرو جریان داشته و عوامل راهور در روانسازی ترافیک مشارکت داشتند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا