محصولاتی که در نمایشگاه CES به دنیا معرفی شدند+ عکس

همکاری گوگل و لنوو روی پروژه تانگو گوگل دو سال پیش پروژه تانگو را کلید زد که بر اساس آن انواع دستگاه های دیجیتال با استفاده از ترکیب دوربین ها و سنسور می توانند نقشه فضای سه بعدی اطراف خود را ترسیم کنند. در نمایشگاه CES گوگل و لنوو اعلام کردند که تابستان سال جاری …

lenovo-tango

همکاری گوگل و لنوو روی پروژه تانگو
گوگل دو سال پیش پروژه تانگو را کلید زد که بر اساس آن انواع دستگاه های دیجیتال با استفاده از ترکیب دوربین ها و سنسور می توانند نقشه فضای سه بعدی اطراف خود را ترسیم کنند. در نمایشگاه CES گوگل و لنوو اعلام کردند که تابستان سال جاری میلادی نخستین گوشی مبتنی بر پروژه تانگو را با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار عرضه خواهند کرد. این گوشی به نمایشگر ۶/۵ اینچی مجهز می شود.

yezz-8317
 گوشی با دوربین سلفی ۳۶۰ درجه
یک کمپانی چینی با نام Yezz نیز در نمایشگاه CES امسال گوشی هوشمند معرفی کرد که به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شده است. بنابراین با استفاده از این گوشی هوشمند می توان محتوای ویدیویی ۳۶۰ درجه ثبت و مستقیما به اشتراک گذاشت. با وجود چنین قابلیتی که برای نخستین بار روی گوشی های هوشمند قرار گرفته، محصول کمپانی Yezz یک گوشی میان رده به شمار می رود.

letv-max-pro
 اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰
شرکت چینی LeTV از گوشی هوشمند هوشمندی رونمایی کرده که به اسنپ دراگون ۸۲۰ مجهز شده و نخستین گوشی هوشمند دنیا با این نسخه از پردازنده کوالکام به شمار می رود.
گوشی LeMax علاوه بر پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، از سنسور اثر انگشت Sense ID بهره می برد که با استفاده از سیستم فراصوت تصویر دقیق تری از اثر انگشت کاربر ثبت می کند.

zte-grand-x3
 ZTE با دو گوشی ارزان قیمت
شرکت چینی ZTE امسال با دو گوشی هوشمند Grand X3 و Avid Plus در نمایشگاه CES شرکت کرد.
گوشی Grand X3 فقط ۱۲۹ دلار قیمت دارد و از صفحه نمایش ۵/۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته ای کوالکام با فرکانس ۱/۳ گیگاهرتز، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و درگاه microSD بهره می برد.
گوشی بعدی هم Avid Plus ویژگی های مشابهی دارد و با قیمت مناسبی راهی بازار خواهد شد.

tag-heuer-smartwatch
 اینتل درصدد ساخت ساعت هوشمند
اما این روزها رقابت در زمینه ابزارهای پوشیدنی افزایش می یابد و همه شرکت ها برای عقب نماندن از قافله اقدام به ساخت محصولات جدیدی می کنند تا سهم خود را در این بازار حفظ کنند. بر این اساس اینتل نیز در پی آن است تا وارد حوزه تولید ساعت های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی شود. اینتل در CES 2016 اعلام کرد که با کمپانی New Balace برای ساخت ساعت هوشمند ویژه ورزشکاران همکاری می کند. این ساعت ظاهرا برای رونمایی در نمایشگاه CES آماده نشده بود، اما اینتل وعده عرضه آن را تا اواخر  فصل جاری داد.

Casio-G-Shock-GBA-400
 ورود کاسیو به بازار ساعت های هوشمند
شرکت کاسیو که سال هاست ساعت های دیجیتالی G-Shock را تولید و عرضه می کند، در نمایشگاه CES ساعت هوشمندی با نام WSD-F10 معرفی کرد. بر اساس ادعای کاسیو، این ساعت با یک بار شارژ ظاهرا ۳۰ روز شارژ نگه می دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا