قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد+ عکس

خانم “کريستن” در گذشته مرد بوده و “کريس” نام داشت اما پس از بازگشت از مأموريت و پايان دوره خدمتش در ارتش،‌ زير تيغ جراحي رفت و تغيير جنسيت داد. او اکنون ديگر مرد نيست بلکه شبيه يک دختر جوان شده است. او پس از پايان دوره خدمتش در ارتش آمريکا، کتابي تحت عنوان “شاهزاده …

خانم “کريستن” در گذشته مرد بوده و “کريس” نام داشت اما پس از بازگشت از مأموريت و پايان دوره خدمتش در ارتش،‌ زير تيغ جراحي رفت و تغيير جنسيت داد. او اکنون ديگر مرد نيست بلکه شبيه يک دختر جوان شده است.
او پس از پايان دوره خدمتش در ارتش آمريکا، کتابي تحت عنوان “شاهزاده جنگجو” تأليف کرد که چندی پیش وارد بازار شد. او در اين کتاب ماجراي حضورش در عمليات قتل بن لادن و سپس کشتن او به دست خودش را شرح داده و در پايان کتاب هم بيان کرده که پس از بازگشت به آمريکا تغيير جنسيت داده است.

قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد+ عکس

قاتل “أسامه بن لادن” مي نويسد: بنده از کودکي احساس مردانگي نمي کردم بلکه همواره روحم لطيف و زنانه بود اما پس از کشتن بن لادن،‌ ابتدا افسرده شدم و سپس روحيه زنانگي در من بيش از پيش شد و در نهايت تصميم خودم را گرفتم و تغيير جنسيت دادم.
او در ادامه نوشت: من در طول ۲۰ سال فعاليتم در ارتش،‌ براي مأموريت به سه کشور بوسني هرزگوئين، افغانستان و عراق رفتم و در هر سه جنگ حضور داشتم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا