تی‌پی‌لینک گوشی هوشمند ساخت +عکس

  گوشی C5 را می‌توان به نوعی پرچمدار تی‌پی لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده ۶۴ بیتی قدرتمند به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگا بایت رم به کار رفته است. این گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار …

تی‌پی‌لینک گوشی هوشمند ساخت +عکس

 

گوشی C5 را می‌توان به نوعی پرچمدار تی‌پی لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده ۶۴ بیتی قدرتمند به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگا بایت رم به کار رفته است.

این گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار روشنی را نمایش می‌دهد که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر و جزئیات دقیق رنگ آن در زوایای مختلف دارد.

دیافراگم  باز f/2.0  برای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی، در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی جلوی آن امکان گرفتن عکس‌های سلفی را به کاربران می‌دهد.

C5L Neffos دیگر تلفن هوشمند تی‌پی لینک است که مجهز به یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت حافظه میکروSD را نیز دارد. این دستگاه دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو است.

امیرمسعود عادل منش -مدیر بازاریابی این شرکت در ایران- درباره تجربه جدید این کمپانی گفت: Neffos یک ماجرا جویی جدید برای شرکت است تا جزئیات جدیدی را به زندگی کاربران موبایل وارد کند. با توجه به توانایی تی‌پی لینک در عرصه شبکه بی‌سیم انتظار می‌رود این کمپانی بجزء بازیگران اصلی بازار تلفن‌های همراه شود.

وی ابراز کرد: فلسفه ساده و هوشمند از ویژگی‌های اصلی کلیه محصولات ما بوده و هدف ما راحت‌تر نمودن زندگی مصرف کنندگان است. تی‌پی لینک به راه خود برای ساخت سبک زندگی هوشمند ادامه خواهد داد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا