ماه آینده نخستین گوشی جهان مبتنی بر فضای پردازش ابری عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، مدل اولیه این گوشی هوشمند ۲۹۹ دلار قیمتگذاری شده بود و شرکت سازنده هم‌اکنون تلاش می‌کند مدل نهایی را با امکانات منحصر به فرد با قیمت ۳۹۹ دلار پیش‌فروش کند. نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۵ این گوشی هوشمند معرفی شد و این بار تا زمان ورود آن به بازار جهانی مدت کوتاهی …

به گزارش موبنا، مدل اولیه این گوشی هوشمند ۲۹۹ دلار قیمتگذاری شده بود و شرکت سازنده هم‌اکنون تلاش می‌کند مدل نهایی را با امکانات منحصر به فرد با قیمت ۳۹۹ دلار پیش‌فروش کند.

نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۵ این گوشی هوشمند معرفی شد و این بار تا زمان ورود آن به بازار جهانی مدت کوتاهی باقی مانده است. شرکت Nextbit اعلام کرد ۱۰۰۰ کاربر عضو کمپین Kickstarter که از پروژه تولید این محصول پشتیبانی کردند، آن را در تاریخ ۱۶ فوریه در اختیار می‌گیرند.

البته در تاریخ مذکور فقط مدل GSM این گوشی هوشمند عرضه می‌شود و مدل دیگر با قابلیت پشتیبانی از سیستم مخابراتی CDMA اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی به دست کاربران می‌رسد.

گوشی هوشمند Nextbit Robin نخستین دستگاه موبایلی جهان مبتنی بر فضای ابری است و همه اطلاعات خود از جمله داده‌ها، اپلیکیشن‌ها، اطلاعات چندرسانه‌ای و … را روی فضای ابری ذخیره می‌کند. حافظه داخلی این گوشی هوشمند ۳۲ گیگابایت است و البته کاربران به همراه آن ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان روی فضای ابری را هم در اختیار می‌گیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا