نسل جدید کار‌ت‌های حافظه سونی با سرعت ۴۴۰ مگابایت در ثانیه

به گزارش موبنا، سری کارت‌های حافظه XQD-M می‌توانند با سرعت ۴۴۰ مگابایت در ثانیه اطلاعات را دریافت و با سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه اطلاعات را انتقال دهند. این سرعت برای گرفتن عکس در فرمت RAW و با کیفیت ۴ هزار پیکسل بسیار مناسب است و عکاسان حرفه‌ای به صورت می‌توانند نتیجه فعالیت خود را …

به گزارش موبنا، سری کارت‌های حافظه XQD-M می‌توانند با سرعت ۴۴۰ مگابایت در ثانیه اطلاعات را دریافت و با سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه اطلاعات را انتقال دهند. این سرعت برای گرفتن عکس در فرمت RAW و با کیفیت ۴ هزار پیکسل بسیار مناسب است و عکاسان حرفه‌ای به صورت می‌توانند نتیجه فعالیت خود را روی رایانه انتقال دهند.

کارت‌های XQD نسبت به مدل قبلی طراحی قوی‌تری را شامل می‌شوند و به همین خاطر عکاسان حرفه‌ای در شرایط سخت هم به راحتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

کارت‌های جدید SD با فرمت UHS-II سازگارند و سرعت دریافت اطلاعات در آنها ۲۶۰ مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن اطلاعات هم برای آنها ۱۰۰ مگابایت در ثانیه در نظر گرفته شده است.

شرکت سونی همچنین سیستم کارتخوان MRW-E90 با قابلیت پشتیبانی از فرمت UHS-II برای انتقال سریع اطلاعات به رایانه شخصی عرضه کرد. این سیستم کارتخوان می‌تواند از کارت‌های XQD‌ و SD و همچنین سیستم ورودی USB 3.1 پشتیبانی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا