شارژر جدید آیفون گران‌تر از خود آیفون

به گزارش موبنا، شرکت Mobiado بر این باور است که کاربران جهانی علاوه بر گوشی‌های لوکس به لوازم جانبی لوکس هم نیاز دارند و همین مسئله باعث شده است تا این شرکت محصولات جدید و منحصر به‌فرد خود را عرضه کند. شارژر لوکس و زیبای این شرکت با نام m|CUBE که به تازگی وارد بازار …

به گزارش موبنا، شرکت Mobiado بر این باور است که کاربران جهانی علاوه بر گوشی‌های لوکس به لوازم جانبی لوکس هم نیاز دارند و همین مسئله باعث شده است تا این شرکت محصولات جدید و منحصر به‌فرد خود را عرضه کند.

شارژر لوکس و زیبای این شرکت با نام m|CUBE که به تازگی وارد بازار شده است می‌تواند از مدل آیفون ۵ به بعد گوشی‌های اپل را مورد پشتیبانی قرار دهد و به عبارت دیگر می‌توان گفت این شارژر سیستم ارتباطی Lightning دارد.

این شارژر به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند گوشی را روی هوا معلق نگه دارد تا کاربر برای مشاهده آخرین پیام‌های دریافتی نیازی به بلند کردن دستگاه از روی میز نداشته باشند. جالب است بدانید که این شارژر حتی می‌تواند وزن ۱۹۲ گرمی آیفون ۶s Plus را هم تحمل کند و آن را به صورت معلق نگه دارد.

این شارژر لوکس در سه رنگ متفاوت و با طراحی زیبا عرضه شده است. این سه رنگ در سه مدل مختلف با نام‌های Black Satin، Silver و Guilloche عرضه شده‌اند.

البته توجه داشته قیمت این شارژر لوکس چندان هم ارزان نیست. این دستگاه ۶۷۵ دلار قیمت دارد؛ یعنی ۲۶ دلار گران‌تر از مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶s.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا