همه گوشی‌های بلک‌بری اندرویدی می‌شوند

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلکبری طی مصاحبه‌ای در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد تمام گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در سال جاری همراه با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شوند. کارشناسان بر این باورند که بلک‌بری این اقدام را با تاخیر فراوان انجام داد و با این وجود، این کار هم‌اکنون هم می‌تواند آن …

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلکبری طی مصاحبه‌ای در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد تمام گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در سال جاری همراه با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شوند.

کارشناسان بر این باورند که بلک‌بری این اقدام را با تاخیر فراوان انجام داد و با این وجود، این کار هم‌اکنون هم می‌تواند آن را نجات دهد. بلک‌بری که حدود یک دهه قبل بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شد، هم‌اکنون جزء ده تولیدکننده برتر جهان هم به حساب نمی‌آید و چینی‌ها اجازه فعالیت را به آن نمی‌دهند.

تصمیم جدید مبنی بر تولید کامل گوشی‌های بلک‌بری مبتنی بر سیستم عامل اندروید می‌تواند مزایای فراوانی را برای این شرکت به همراه بیاورد و البته شرکت کانادایی بلک‌بری می‌بایست با سیاست‌های جدید برای رقابت با تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی حاضر شود.

شرکت بلک‌بری در جریان این مصاحبه هیچ توضیحی در مورد محصولات اندرویدی جدید نداد و اشاره‌ای به زمان ورود گوشی جدید نکرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا