تبلت جدید سامسونگ مجهز به ویندوز ۱۰؛ شروع قیمت از ۹۹۹ یورو

به گزارش موبنا، زمانی که چند روز قبل از این رایانه لوحی در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد، قیمت آن مشخص نبود. ولی منابع آگاه آلمانی هم‌اکنون قیمت آن را هم مشخص کرده‌اند. در آخرین اخبار گفته شد ساده‌ترین مدل این رایانه لوحی که فقط قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی بی‌سیم Wi-Fi برای آن در …

به گزارش موبنا، زمانی که چند روز قبل از این رایانه لوحی در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد، قیمت آن مشخص نبود. ولی منابع آگاه آلمانی هم‌اکنون قیمت آن را هم مشخص کرده‌اند.

در آخرین اخبار گفته شد ساده‌ترین مدل این رایانه لوحی که فقط قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی بی‌سیم Wi-Fi برای آن در نظر گرفته شده است، همراه با سیستم عامل Windows 10 Home به قیمت ۹۹۹ یورو فروخته می‌شود.

همین رایانه لوحی با نسخه Pro سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز ۱۰۰ یورو گران‌تر است و البته یک مدل دیگر از آن هم وجود دارد که کاربران می‌توانند با قابلیت دریافت خدمات مخابراتی LTE خریداری کنند.

تبلت TabPro S سامسونگ مجهز به سیستم عامل Windows 10 Pro با قابلیت دریافت خدمات مخابراتی LTE نیز ۱۱۹۹ یورو قیمت گذاری شده است و البته یک صفحه کلید سخت‌افزاری هم همراه با این دستگاه عرضه می‌شود.

البته در این گزارش به حافظه داخلی دستگاه اشاره نشد که با ظرفیت ۱۲۸ یا ۲۵۶ با چه قیمتی فروخته می‌شود. ولی فروشگاه اینترنتی Amazon.de اعلام کرد که قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن ۹۹۹ یورو است. پیشرفته‌ترین مدل این دستگاه با بالاترین حافظه داخلی یعنی ۲۵۶ گیگابایت هم به قیمت ۱۲۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا